Saturday 12 April 2014

Aku,Iza Dan Fikri



Sambil memeluk isteriku Iza dari belakang, aku mencium tengkuknya...

“Emmm lama dah kita tak bersama,” aku berkata padanya.

Iza hanya mengeluh, “penatlah bang. Dah tua-tua ni penatlah, malaslah.”

Aku cuba merangsangnya dengan mengusap-usap bahunya dan cuba menyeluk untuk mengusap buah dadanya, namun Iza menolak tanganku.

Aku kata pada dia, “hai! Tak kan boring kot. Ke awak ada lelaki lain yang dah main dengan awak...” biasalah mulut aku celupar sikit.

Iza memandangku sambil kata, “ha’ah ada... lagi besar panjang batang dia dari awak punya.”

“Aaaik ye ke?” kataku.

Aku rasa cemburu mana tak isteri aku ni putih tinggi cantik orangnya walau dah menjejak 40 tahun. Buah dadanya sedang besar tapi kalau dia memakai blouse dan terbuka celahannya tertelan air liur ibuatnya.

Iza selalu memakai tudung dan sejak dia kembali bekerja sebagai agen jualan hartanah aku tengok pakaian dia up to date walaupun tak seksi tapi dengan blouse yang agak ketat dengan seluar panjangnya memang nampak seksi. Kadang-kadang aku temankan dia membawa pelanggannya untuk sewa atau membeli kondominium mewah ada jugak pengawal keselamatan di pondok guard tu menjeling kat Iza. Aku tahu kadang-kadang blouse Iza agak terlekang sikit memang nampak buah dada putihnya terbungkus dengan bra hitam atau cream.



Aku selalu kata, “hai nampaklah bra you...”

“Ala biarlah bukan terluak pun.”

Aku gelak je cuma aku kata, “kesian guard tu melancap balik kang.”

Balik dari pertanyaan aku tadi Iza hanya senyum, “kenapa cemburu... awak gila ke saya nak buat macam tu...”

Aku terus memeluk Iza dan berkata, “betul ke awak ada main dengan orang lain...”

Tiba-tiba aku rasa ghairah pulak. Aku kata, “kalau ada saya tak marah awak...asal awak puas dah.”

Memang betul zakar aku taklah hebat hanya normal saiz je. Selalu lepas main dengan Iza aku takut dia tak puas tapi dia sentiasa senyum kata you puas ok lah.

Aku kata, “really kalau you ok dan puas tapi I nak tau macamana you main dengan dia kalau boleh kita main sekali...”

Iza bangun dan pandang aku...

“You memang gila la...” sambil baring kembali Iza berkata, “betul ke you ok? Tak marah kalau I main dengan lelaki lain batang panjang dan besar dari you lagi... tak cemburu ke...”

Aku gelak je.

“Iye ke you dah main? Kalau ada nanti Iza bagi tahu...” itu akhir perbualan kami tak ada apa-apa berlaku malam tu kami tidur kosong saje.

Pergerakan Iza semakin kelainan akhir-akhir ini dia tidak meminta aku menemankannya lagi seperti dulu dan dia sentiasa bekerjasama dengan seorang agen lelaki dari syarikat hartanah lain. Aku selalu memerhatikannya kerana cara dia berjumpa dengan agen lelaki iu agak kelainan, aku rasa mungkin ada sesuatu telah berlaku antara mereka berdua.

Aku rasa kelainan kerana satu malam aku ajak Iza main dan Iza melayan aku hingga bila zakar aku masuk ke liang cipapnya aku rasa macam longgar sikit. Mungkin Iza dah main dengan agen tersebut...

Aku rasa lebih ghairah malam tu hingga Iza minta aku cepat sampai. Malam tu aku pancutkan mani aku terus dalam cipapnya selepas hampir lama tak berbuat demikian memandangkan kami telah punya tiga orang anak. Lepas main malam tu aku bertanya padanya.

“Sayang kenapa cipap you rasa longgar je ni?”

Iza nampak serba salah ...dia diam.

Aku kata pada dia, “you tahu tak kalau orang jantan ni main dengan bini orang dia memang suka sebab kalau mengandung laki dia ada so tak payah tanggung apa-apa.”

Iza diam je tanpa suara...

Aku kata pada dia, aku pernah berkata aku tak marah, aku akan faham situasinya tapi kalau betul.. dia kena bagi tahu aku siapa orangnya.

Malam tu aku main dengan Iza lagi sekali yang tak pernah aku buat maklumlah aku rasa ghairah walaupun Iza tidak mengiyakan. Aku tahu dia curang dengan aku.

Hujung minggu sedang aku berehat menonton TV, Iza lepak sebelah aku sambil senyum dia tanya,”erita apa tu..”

“Ala kartun biasalah tv hari-hari kartun.”

Aku senyum memadang Iza sambil tangan aku mengusap usap bahunya, ada apa nak cerita kataku.

Iza kata, “betul ke you tak marah kalau I cakap I termain dengan orang lain...”

Aku terpaku seketika ...memang betul tekaan aku.

Aku kata, “ya I tak marah kalau you jujur mengaku you pernah buat dengan orang lain.”

Aku bertanya siapa? Iza kata agen lelaki yang selalu dia bekerjasama menjual hartanah.

“Berapa kali dah?” aku bertanya.

Iza diam sambil berkata 3 kali..

“Wah wah aku kata 3 kali dah puas lah agen tu ya.”

Iza nampak resah... takut aku mengamuk...memang aku nak mengamuk tapi sudut hatiku berkata dah lama berkahwin dengan Iza umur kami pun dah 40 ke atas anak pun dah besar tak payahlah kecoh-kecoh.

Aku diam sambil mencium bibir Iza aku kata, “kalau you puas I ok je tapi I nak tahu terperinci.”

Iza terus memeluk aku dan minta maaf.

Aku kata, “rilek la so bila nak cerita...”

Iza senyum sambil berkata agen tu nak jumpa aku kerana dia rasa bersalah dan nak meminta maaf.

“Emm…” aku kata, “ok bila-bila la.”

Iza kata sekarang kita jumpa dia dekat satu kondominium mewah yang dia nak jual. Aku kata ok gak dalam hatiku aku terfikir emm mungkin aku nak ajak mereka main sekali lagi depan aku.

Dalam perjalanan Iza hanya diam tak berkata apa-apa cuma dia minta maaf dan berkata kasih sayangnya hanya pada ku dan anak-anak. Agen tersebut namanya Fikri dan orangnya umur 35 tahun. Muda lah tu.

Sampai di kondo mewah tersebut kami disambut oleh seorang agen hensem orangnya dan tegap badannya. Patutlah isteriku cair bersama Fikri...Fikri bersalam dengan aku dengan muka agak serba salah. Aku terus sambut salamnya dan berkata padanya aku dah tahu segalanya...Fikri terus memohon maaf diatas keterlanjurannya...

Aku terus memegang bahunya sambil berkata, “yang lepas tu lepas la toksah fikir lagi.”

Aku kata padanya, “rilek lah aku bukan nak bunuh dia pun...”

Aku kata padanya, “amacam sedap tak main dengan Iza?”

Iza terbeliak memandang aku sambil kata, “apa you cakap macam tu...”

“Ala…” aku kata, “biasalah apa nak malu... dia dah balun you cukup-cukupkan.”

Fikri hanya senyum memandangku dan mohon maaf lagi...

Aku kata padanya, “you tak jawab soalan I, ok ke main dengan isteri I ni?”

Fikri kata Iza memang seksi gila memang taste dia.

Aku gelak sambil berkata, “ok apa kata kita teruskan permainan bertiga.”

Iza kata, “hiish you gila la...”

Aku kata apa gilanya sambil tu aku terus peluk Iza dan kucup bibirnya dan tangan aku terus mengusap-usap pangkal dadanya... Aku terus menggamit Fikri untuk join aku...

Aku kata pada Iza, “hari ni kami nak kongkek you puas-puas...”

Masa tu Fikri terus peluk Iza dari belakang...aku lepas pelukan aku sambil aku ambil camcoder aku untuk merakamkan permainan Iza dan Fikri.

Aku kata pada Fikri... “tudung dia biar jangan ditanggal...”

Fikri senyum sambil terus dengan ganas mengangkat blouse Iza ke atas... dan Iza mengangkat tangannya dengan mudah blouse Iza terlepas dari badannya... hanya tinggal bra hitamnya dan seluar jean yang dipakainya. Iza mengeluh di sofa mewah kondo tersebut sambil Fikri mula menanggalkan seluar jean Iza. Badan Iza melentik bila Fikri mencium buah dadanya yang dibaluti bra hitam dan tinggal seluar dalam hitam jarang hingga nampak alur cipap Iza.

Aku merakamkan segalanya...aku kata pada Iza bukak pakaian Fikri... Iza bangun dan mula menanggalkan baju T Fikri... memang sasa badan Fikri.. lantas Iza membuka zip seluar Fikri dan menanggalkannya terus kini mereka berdua hanya tinggal seluar dalam saje.

Aku suruh Iza tanggalkan seluar dalam Fikri... pelan-pelan Iza tarik seluar dalam Fikri dan aku lihat batang Fikri memang besar dan panjang rasa-rasa 8 inci ada tu melintang kebawah dan terlepas dari seluar dalamnya batang Fikri meconggak ke atas memang panjang dan besar aku cemburu kerana batang aku cuma 5in je...



Aku suruh Iza urut dan kulum batang Fikri....Iza pandang padaku dan berkata, “you ok ke...”

Aku kata, “buat je la...dah bagi rasa... bising lak...”

Iza terus senyum dan menggulum batang Fikri yang mana memang nampak memenuhi mulut Iza. Fikri kelihatan tak tahan dengan isapan Iza... hingga akhirnya Fikri menolak kepala Iza dan dengan ganas dia menolak Iza diatas sofa dan terus menanggalkan bra dan seluar dalam Iza...

Fikri dengan lahap terus menjilat buah dada Iza...aku terus merakam gelagat mereka. Waktu tu aku pun dah bogel dah batang aku pun dah mencanak keatas...memang ghairah betul tengok Iza di gomol buah dadanya... dengan mata kuyu dengan keluhan kecil keluar dari mulut Iza...iiisshhh sedap Fikri...

Aku ambil shot dekat-dekat bila Fikri mula lebarkan kangkang Iza dan terus menjilat cipap Iza... terangkat buntut Iza kena jilat oleh Fikri. Aku merakam dekat cipap Iza dengan lidah Fikri mula menjilat dan menkuak-kuak bibir cipap Iza... kelihatan kelentit Iza tersembul merah kena jilat oleh Fikri... Dalam keadaan terkangkang Iza menggeleng-geleng kepalanya sambil tangannya mengapai-gapai keudara...

“Oooouchhh... iiishhh bang bang tolong ...” itu kata Iza. “Iza tak tahan ni...”

Aku pandang Iza keadaannya memang tengah stim gila...belum pernah dia stim gila macam tu. Aku terus rakam muka Iza tengah stim gila tu dan aku menyua batang aku kat muka Iza...

Iza terus capai batang ku dan menggulumnya...wah nikmatnya dikulum Iza ….Iza kulum agak rakus hingga akhirnya aku tak tahan dan aku pancut semua air mani ku dalam mulut Iza...

“Aaaargghhh….” sambil aku letak tepi camera aku capai kepala Iza dan aku pancut semua air ku....

“Aaargghh….” satu, dua tiga das penuh hingga kelihatan air mani ku terkeluar tepi mulut Iza...

“Aaaarggggh….” Iza terus kulum batangku sambil dia terkial-kial kena jilat cipapnya oleh Fikri.

Aku terus tarik batang ku dari mulut Iza...dan Iza senyum padaku sambil berkata, “sedap tak bang...”

Aku angguk kepala sambil senyum...

“Aaaoouch...” kata Iza. “Fikri pelan-pelan you jilat rakus... aauuuh!”

Iza terangkat bontotnya lagi bila Fikri gigit kelentit Iza...Iza mendongak kepalanya keatas atas reaksi Fikri...

Aku kata pada Fikri... “Fikri fuck her hard with your long big dick....”

Fikri senyum kat aku sambil kata, “ok bang...”

Dia terus duduk di tengah celapak Iza...sambil memegang batang besarnya diletak ditengah-tengah bibir cipap faraj Iza....dua jarinya menguak bibir cipap Iza dan terus menolak kepala takuknya masuk dan terus menekan masuk...Iza mendengus.

Aku capai balik camera dan merakam saat-saat yang ghairah ni...aku tau semua orang akan terangsang melihat video ni...Fikri terus menolak semua batangnya 8in ke dalam cipap Iza..ialah dah 3 kali main dengan Iza...dah tentu tak de masalah batang besar tu masuk dalam cipapnya...mata Iza menjadi putih...stim gila Iza waktu tu...hanya keluar perkataan isssh...issshhhh je ...

Iza dah lupa aku ada sebelahnya sambil merakam muka stim dia dan aku terus suruh Fikri apalagi henjutlah...Fikri senyum kat aku dan terus menyorong keluar masuk batangnya ...

Aku rakam keadaan cipap Iza bila batang Fikri keluar kelihatan bibir cipap Iza terkeluar dengan dinding cipap merahnya sekali keluar... sekali masuk Iza menggetap bibirnya sambil badannya mendonggak ke atas hingga membuat buah dadanya membusung keatas...

Fikri kelihatan geram dan terus kulum puting
tetek Iza yang tengah tegang keatas...aku rakam waktu tu...memang puting tetek Iza panjang bila tengah stim....sambil kulum puting Iza Fikri menghenjut Iza ...kelihatan badan Iza tehangguk-hangguk menahan kesedapan sambil mulutnya terbuka ...batang ku keras kembali...nampak gaya Fikri betul-betul mengerjakan isteriku Iza...dibalun laju-laju Iza hingga bergegar sofa tempat mereka melepaskan nafsu mereka....

Aku terus merakam kenikmatan dua manusia ini....Iza mendongak keatas dengan kakinya melipat dipinggang Fikri sambil memeluk Fikri kedakapanya Iza mengeluh kuat...akhirnya Iza klimak...sambil menjerit kuat “aargggghhhh...abang, Fikri ...Iza sampaiiii....arrgghh….”

Agak lama Iza klimak sambil batang Fikri penuh ke pangkal cipap Iza.... Iza mengeluh lagi...” wah nikmat betul Iza kena balun dengan Fikri ni....”

Aku senyum puas lihat isteriku Iza puas....sambil melepaskan ikatan kakinya dipinggang Fikri...dengan pantas Fikri menghenjut cipap Iza...aku memang dah stim gila dah...tapi camera ditangan tak ku lepaskan...aku harus rakam semuanya...

Fikri henjut laju lagi...aku tau Fikri nak habiskan babak-babaknya pula....kalau perempuan baru klimak elok kita cepat-cepat sampai nanti dia rasa geli dan pedih....Iza terhenjut-henjut dengan buah dadanya terbuai-buai...mulutnya ternganga kena henjut batang 8in Fikri...aku terus beri semangat pada Fikri...

Aku kata, “bro henjut kuat-kuat bini aku tu...bagi dia puas...”

Fikri hanya diam...concentrate menghenjut Iza...mukanya jadi merah...dan aku lihat henjutannya makin laju...aku lihat berbuih putih dicipap Iza...tanda air nikmat Iza dikocak dengan laju...Iza menggeleng-geleng kepalanya ....

“Aaaargghhh Fikri I nak keluar lagi ni....aaargghhhh…”

Fikri terus menjunam batangnya dengan keras terus kedasar cipap Iza...Iza menjerit kuat...sambil kakinya terus merangkul keliling pinggang Fikri...tanda Iza klimak
lagi...Fikri terus mengeluh dia melepaskan berdas-das air maninya ke dalam cipap Iza...

“Aaaarghhh….” dua...suara manusia melepas kan nikmat sek mereka.

Fikri mencabut keluar batangnya dari cipap Iza...plop..bunyi keluar dari lubang cipap Iza.. Aku terus merakam kat cipap Iza...ternganga lubang cipap Iza ...terkena batang besar Fikri...

Aku letak tepi kamera dan aku balikkan badan Iza ...Iza hanya mengikut je...dia keletihan...aku memang tak tahan dah...keras
gila batang aku ni....aku belum lagi dapat jolok kat lubang Iza...sambil meniarapkan badan Iza aku tarik badan Iza separuh kehujung sofa hingga kedua-dua kakinya kebawah dan separuh badannya masih diatas katil...ketika itu bontotnya terkuak dan melihatkan lubang cipapnya masih terbuka...Iza nampaknya Iza keletihan...

Aku dengan geram aku masukkan batang aku kat cipap Iza...memang loggar dah ...aku tak kira aku henjut je cara doggie ...aku geram tengok bontot Iza yang bulat tu...Fikri senyum padaku sambil dia berehat sebentar....aku henjut kuat-kuat bergegar-gegar badan Iza...hanya keluar
kata....isssh iissss dari mulut Iza...

Aku terfikir kenapa tak aku balun lubang dubur Iza...mesti ketat lagi...terus aku cabut batangku dan aku gosok air nikmat dihujung batangku kat lubang dubur Iza...aku tolak pelan-pelan...memang susah ketat...Iza terkapar-kapar sambil menjerit, “bang bukan kat situ....”

Aku tak peduli ...hari ini aku akan jolok lubang satu ni ….balasan kecurangan dia padaku...walaupun aku tak kisah dia main dengan Fikri tapi dah 3 kali dia menyorok perbuatannya....Iza menjerit no no...

Fikri pula bagi semangat kat aku.... “bang tolak kuat-kuat bang bagi dia rasa...”

Aku terus tolak masuk batang aku dan Iza menjerit kepedihan...memang ketat, panas dan mencengkam....aaah sedap...aku terus menyorong dengan laju ….Iza mula mengerang mungkin kesedapan...lama aku sorong tarik...hingga berpeluh-peluh cara doggie Iza mula mengerang kuat....manakala aku lihat Fikri mula menyuakan batang panjangnya ke mulut Iza...Iza mula menggulum batang Fikri...

Kini dua lubang Iza dipenuhi batang ...aku henjut lagi jubur Iza...memang lazat....akhirnya Fikri aku lihat terpancut dalam mulut Iza...aku lajukan dorongan aku dan akhirnya aku dakap Iza dari belakang dan aaarggg aaargghh aku pancut semuanya dalam jubur Iza...Iza pun mengeluh panjang.....kami bertiga terkapa ersebelahan...kepenatan mengharungi kenikmatan yang direlakan oleh aku...aku lihat wajah Iza kepenatan dan kepuasan...memang kenikmatan ini aku relakan dan akan berpanjangan entah sampai bila...

5 comments: