Saturday 12 April 2014

Kakak iparku sayang


Aku telah diterima kerja disalah sebuah syarikat di pahang.Berita itu amat menggembirakan aku yang sedang menganggur. Di Pahang aku menetap di rumah abang aku , yang kebetulan tidak jauh dari tempat kerja baru aku. Ini dapat menjimatkan kos penghidupan aku disana nanti. Abang aku juga bersetuju untuk aku tinggal bersama beliau.

Aku dilayan cukup baik di sana, dan kak ipar aku juga seorang yang amat memahami. Dia tidak kisah jikalau aku pulang lewat dari kerja,malah kadang-kadang abang aku plak yang lebih-lebih mensihati aku supaya jangan pulang lewat malam.Abang aku ini seorang yang amat sibuk dengan kerjanya.kadang-kadang seminggu dia tidak pulang ke rumah kerja sibuk dengan kerja luarnya. Jadi akulah yang menggantikan tempatnya untuk menegokkan keluarganya. abang aku sudah mempunyai 3 orang anak, tapi semuanya masih kecil. jadi aku kenalah kurangkan pulang lewat untuk menegokkan mereka. kakak aku ini bernama watini.tapi aku hanya panggil kak tini sahaja. disebabkan kesibukan abang aku, ada kalanya menyebabkan mereka berdua bertikam lidah. dalam sebulan kadang-kadang dua-tiga kali mereka bertengkar. tapi aku buat tak kisah sajer.lantak koranglah, aku buat dekkk ajer.

Ada satu ketika kak tini amat marah dan menuduh abang aku ada fair dengan wanita lain.Dan ini menyebabkan abang aku amat marah dan terus keluar dari rumah. Seharian aku tengok kak tini menangis.kesian jugak aku melihat kak tini, tapi apa boleh buatkan!! Kadang-kadang melihatkan mereka aku merungut sorang-sorang, ala kak susah-susah sangat Zul kan ada!!! Biarkanlah abang sibuk dengan kerja dia, kita pun boleh kerja jugak apa.!!!

Kak tini meluahkan perasaannya kepada aku, aku faham sangat masalah kak tini."Ini semua disebabkan permintaan Kaum Ibulah Ni". Tanpa sengaja terkeluar dari mulut aku yang celupar ini. Aku lihat kak tini tertunduk malu tanpa komen apa-apa. Perbualan kami mati disitu sahaja. Memandangkan esok merupakan hari cuti so aku seperti biasa pada sebelah malamnya akan layan blue Film setelah semuanya telah tidur.Entah mengapa fikiran aku terlalu bernafsu kepada kak tini.aku bayang untuk menutuh kak tini. sambil membayangkan kak tini aku melancap sorang-sorang dan terus terlelap.keesokan harinya,lewat gak aku bangun, sedar-sedar kain yang aku pakai dah jadi tali pingang. Gelabah aku dibuatnya,dengan tergesa-gesa aku menutup kemaluan aku yang entah berapa lama dah terpamir itu. aku terus bangun dan menjenguk bilik anak buah, "fuhh!! selamat ! nasib baik mereka tak bangun lagi" aku terus ke bilik mandi, "álamak kak tini" terkejut besar aku."habis aku mesti dah tengok nie" sambil menunggu kak tini habis membasuh kain salam bilik mandi,aku membetulkan kain pelikat lusuh aku."klak"pintu bilik mandi terbuka,"terperanjat besar aku melihat kak Tini hanya memakai kain batik tanpa menutup buah susunya yang montok . "Ahh!!"kak Tini menjerit terkejut melihat aku dihadapan pintu bilik mandi.Buah susunya agak kendur sedikit tapi masih enak untuk dijilat.kak Tini tanya kepadaku,"kenapa Zul"terkejut ker, “mau tak” !! jawab aku spontan. "Tapi adik kau tadi lagi hebat. macam tiang bendera ." kata kak Tini sambil membetulkan kain batiknya dibahagian buah dadanya. "ehh!!malu lah kak" ,"Please jangan bagitau orang ye kak ,please!!" Ahh !! selalu dah kak tengok kau punya Zul"sambil kak tini berlalu pergi ke biliknya. Sambil mengigatkan kembali buah susu kak Tini sekali lagi aku melancap menggunakan syampu.

Aku hairan kenapa lain macam aje kak Tini pada hari ini. Seksi semacam ajer aku tengok. "Mungkin naik Sheikh kot" hari ini aku membatalkan niat aku untuk keluar merayau dibandar.Ini semua disebabkan kak Tini. sambil tengok TV aku memerhatikan kedudukan kak Tini,possingnya cukup mengancam iman aku yang sedia nipis ini.badannya tidak besar mana, spesis ayam katik juga. tapi body cutting Fuhh,mengancam..sambil tengok TV aku lihat kak tini membiarkan kainnya terselak hingga menampakkan paha yang gebu itu.Yang paling aku geram sekali ketika anaknya yang kecil itu menyelak baju sambil main teteknya. aku lihat kak Tini membiarkan saja anaknya main buah susunya. Sambil aku menonton TV , mata aku pun menjeguk jugak buah susu kak ipar aku itu. Sedang asyik aku tengok adegan percuma itu, tiba-tiba kak Tini toleh kearah aku,aku cepat-cepat toleh arah TV. Aku dapat rasakan yang kak Tini sedar akan perbuatan aku dan aku menjadi gelabah tidak menentu.kemudian kak Tini mengajak semua anaknya masuk bilik tidur tengah hari.Aku masih terpaku dihadapan TV.15 Minit kemudian kak Tini keluar semula dari biliknya duduk setentang dengan aku. "Minggu ini abang kau tak pulang lagi,"katanya kena ke kelantan urus hal tanah syarikatnya"."pening kak dengan sikap abang lan, macamlah kak nie robot dia".pening kak Zul. Mungkin Dia dah tak suka kot dengan kat nie". Tidak mungkin kak Tini.Kak Tini kan seorang yang cantik, zul tak fikir abang lan dah ada yang lain.Kak takut sebab kerap sangat ke Kelantan.Kalau betul kelantan tak aper takut,keseberang plak nanti". Itu saya tak tahu lah kak. kak terseksa lah Zul.Sabar jer lah kak. "kalau betul pun apa kak boleh buat",kata aku. "apa maksud kau Zul". Terpulanglah kepada Kak untuk menilai abang Lan. Kalau betul lah abang lan buat kerja macam tu,takkanlah kak nak duduk diam ajer??kata aku lagi. Kalau dia boleh buat kenapa pulak kakak Tidak. Terkejut Kak Tini mendengar penjelasan aku.

Kesabaran aku dah tidak dapat dikawal lagi, niat jahat aku semakin menjadi-jadi. Kak tini terus masuk bilik tidurnya. tugas aku tidak habis disitu, aku mengendap perbuatan kak Tini dalam bilik tidurnya.Aku lihat kak Tini sedang melentang di atas katilnya.aku terus membuka pintu bilik kak Tini, tanpa rasa terkejut kak Tini melihat aku menghala kepadanya.aku terus duduk disisinya dan memohon maaf atas kekasaran aku. Kak Tini hanya mendiamkan diri dan memegang tangan aku dan di letakkan ke dadanya.secara automatiknya jari-jari aku tidak duduk diam dan terus menjalar keseluruh dadanya. nafas kak TIni menjadi semakin kencang dan kak Tini terus merangkul pangkal leher aku.kami bercium mulut, aku terus mengalihkan badan dan terus naik ke atas badan kak Tini.aku menjadi semakin ganas menjilat muka, telinga, hidung mulut, tengkuk kak Tini dengan rakusnya sambil tangan aku meramas-ramas buah susu kak Tini yang baru hendak tegang.aku terus membuka baju dalam kak Tini dan mengigit-gigit buah susunya.Ähh!ahh!ahhH!UUUUHHHH!!!!! sedap Zullll!!!! lagi Zulll!!lAgiii!!!ARRKKHHH!!!!!masih terdapat sedikit susu dari puting kak Tini. dengan lahapnya aku meyedut habis. Jilatan Aku tidak sampai di situ sahaja, terus aku menjilat perut, pusat dan terus kelubang buritnya yang telah maghantui diri aku ini.Kak Tini semakin gila dilambung ghairah dan menanggalkan seluar dalam aku dan terus mengusap-usap buah pelir, lantas dijilat batang aku yang sedia terpacak tunggu di cuci. hisapan kak Tini seperti orang menghidap air menggunakan Straw ketika dahaga. air mazi aku terus dijilat walaupun masin. habis pangkal telur aku dijilat kak Tini. aku terus ke posisi 69, burit idaman aku dijilat dengan lahapnya.sambil lidah aku bermain-main dengan biji kelentik kak Tini.

AHHH!!AHHHH!HHHHHAAHHA!!gooDD zuuuuuLLLlllll!!!!! .entah mengapa lubang itu, sungguh sedap sekali, tidak puas dengan jilat aku menghisap-hisap lubang kak Tini,tanpa menghiraukan rasa jijik.sungguh sedap air kak ,kata aku.. lekas Zulll,lekas masuk batang Zulll!!aHHH!!AAAHHHH KKAAKKK!dahH!! TAANNKKK Tahan niee!please Zullll AAARRKKHHHH!!.aku meludah kearah lubang kak Tini supaya lebih licin. Dengan pengalaman blue Film aku mencuba secara live dengan kak Ipar aku. Aku menyuruh kak Tini mengulum batang pelir supaya lebih licin . aku terus menujahkan batang aku kedalam lubang kak Tini.Plop!plop!Plop! bunyi lancapan aku dalam lubang burit . Lubang burit Kak Tini semakin mengemut-gemut. macam nak pengsan aku di buatnya.mata kak Tini dah hilang dah...dia dah tenggelam dalam arus ghairah. ahhhh!ahhhhha!ahhhh!ahhh!kak Tini semakin Klimaks bunyinya semakin kuat diserta dengan bunyi burit dan batang aku.akhirnya kak Tini dah sampai klimaknya.dicekaknya rambut aku sampai sakit dibuatnya.habis belakang aku bercalar kena cakar dengan kak Tini. aku masih belum Klimaks, dan aku mencabut batang dan menyuruh kak Tini mengalikkan ke posisi merangkak.Kini lubang duburnya menjadi sasaran aku.aku menyuruh kak Tini meludah dalam tapak tangan aku,dengan seberapa banyak yang mungkin,lalu akumenyapunya ke lubang dubur kak Tini. Dengan perlahan-lahan aku mengorek lubang dubur kak Tini dengan jari aku sebelum memasukkan batang aku,lebih kurang lima minit kak Tini menggila kembali dan ketika itulah aku memasukkan batang aku ke dalam lubang duburnya.kak tini mengerang kesakitan bercampur sedap, tanpa menghiraukan kak teriakan kak Tini aku terus menujah-nujah lubang kak tini. AAHHH!AAAHHH!AAAHHHH!!!!sedap ZZUUULLLL !!!!!!arrhhhhhh!!!!!aku dah tak boleh maintain lagi ,lalu aku terus cabut dan mengalihkan kemabali Kak Tini dengan kasar dan menikam kembali lubant burit yang telah ternganga luas menanti batang aku.hejutkan aku pada kali ini agak kasar dan lebih cepat kerana aku semakin hampir ke garisan
Penamatnya.polp!plap1plop!plap!plop!plap!~plop,,,,arrhhhhh!!!!!!AArrrhhhhhhhhhhhhhaku mengeluh panjang ,cukup puas aku melepaskan benih dalam lubang kak Tini.lebih kurang lima minit aku mencabut batang dan disuapkan kemulut kak Tini yang masih lapar dan dahaga.dihisapnya batang aku dengan lahapnya.walaupun air maniaku sekalipun. dalam hatiku berkata mengapakah abang aku tak mahukan kak aku ini. kak Tini amat hebat. dilancapnya pelir aku hingga keras.aku hanya membiarkan sahaja pebuatan kak Tini kerana aku bersimpati dengan beliau.lancapan kak Tini menyebabkan batang aku keras kembali tapi kak Tini hanya mahu mengulum dan menghisap sahaja.hampir dua puluh minit batang aku dihisap oleh kak Tini dan akhirnya sekali lagi pancutan berjaya dihasilkan oleh kak TIni dalam mulutnya sendiri.habis dihisapnya.

Selesai projek kami itu aku terus ke bilik mandi, dan kak Tini menyuruh aku tidur dalam biliknya pada malam ini. pucuk dicita ulam mendatang. rezeki jangan di tolak.tak sabar aku menantikan malam pengantin baru kami berdua.
Kini baru aku mengetahui bahawa kak Tini merupakan seorang isteri yang cukup hebat. Tapi yang hairannya mengapa dia masih menghadapi masalah dalam hubungan kelamin. Hairan.!!!! "Kak maaf zul Bertanya"?,Kenapa Zul?? Zul hairan kenapa abang tidak menghiraukan kakak, sedangkan kakak seorang yang hebat,!!.Itu pada Zul kak seorang yang hebat tapi tidak pada abang kau". "Mungkin abang lan kau dah dapat yang lagi hebat dari kak, siapa tahu..

Kami berbual sambil menonton Tv. Kami berdua menjadi semakin mesra.aku dah cukup berani mengusik Kak Tini dengan meraba-raba buah susunya yang dah dihisap oleh tiga orang anak.Malam ini merupakan malam pengantin kami berdua. setelah semua anak buah aku tidur kak Tini datang kepada aku dan duduk di sebelah aku. Zul mari kita masuk bilik, berderau darah aku, awang dalam kain dah terpacak dah. "Nanti sekejap Tini, apa kata kita tengok blue film dulu",soal aku. Cerita apa yang zul ada."macam-macam kak" Indonesia ada, siam ada, india ada, jerman ada, negro pun ada.dan yang paling best melayu punya.kak nak yang paling ganas sekali,ada tak? Ada don't worry.

Aku keluarkan gambar sex perempuan dengan binatang, terbeliak biji mata kak Tini tengok film nie. part yang paling best waktu anjing dengan perempuan.mula-mula kecil saja konek anjing tuu,masuk jer dalam burit perempuan tuu, koneknya dah mula kembang, menjerit perempuan tuu.aku tengok kak Tini mengusap-usap pukinya.dan apa juga babak perempuan melancap menggunakan kote palsu.tak lama kami menonton film tuu, kerana masing-masing dah naik sheikh dah waktu itu. aku tengok kak Tini pergi ke dapur.tak tahu aku kenapa,sekejap kemudian dia berdiri dihadapan pintu bilik dan mengajak aku masuk bilik, aku seperti robot dan tanpa sepatah perkataan,terus kebilik tidur kak Tini.

Kak Tini membuka Lampu dan beliau terus merangkul tengkuk aku,dan kami berciuman dengan rakusnya.Entah berapa banyak air liur Tini aku telan.Sambil megusap-usap badan kak Tini aku membuka bajunya perlahan-lahan diikuti baju dalamnya yang lusuh.Aku terus menggomol buah susu Kak Tini seperti anak yang dahaga.hanya rengetan sahaja yang keluar dari mulut kakTini. AHHHH!AAAHHH!AAAHHHH!sedap Zulll!!!SedddddaaaapppABBBAAANGGG Zulll!!! AHHHH !!!AAAHHHH lagiii!lagiii!gigit puting Zul!!!YYAAA AAHHH sedapppnyaaLLAGGII Zuulll !!kuat lagi Gigit AAAHHH!!!!.perlahan-lahan aku melondehkan kain batik kak TIni.Tangan aku terus menjalar masuk ke dalam seluar dalam kak Tini.Aku terus mengusap Punggung Kaka Tini yang montok dan gebu itu,sambil meramas-ramas dengan kedua-dua belah tangan aku.aku terus menggosok-gosok lubang keramat Kak dengan mengentel biji kelentiknya.kak Tini kini seperti seorang bayi yang baru lahir dengan tiada seurat benangpun atas badannya. Kain pelikat aku semakin tinggi,dan diuraikan oleh kak Tini.batang ku terus menjadi sasaran kak Tini yang sememangnya haus dari tadi lagi."Zul lakukan seperti dalam filem tadi.Lakukan apa sahaja yang Zul mahukan"tolong Zul, kak dah tak tahan lagi nie,tolongg Zull.

Rupa-rupanya sekejap tadi kak Tini ke dapur ingatkan buat apa rupa-rupanya dia mendapatkan timun rupanya.besar jugak timun itu. aku faham maksud kak Tini. dengan timun itu, perlahan-lahan aku mengusap lubang kak Tini.sedikit demi sedikit aku menekan masuk dalam lubangnya.Ahhh!!ahhh!ahhH!sakit Zull! perlahan!!!ahhhH!sedapp!!sedapnya!!!lagi zul dalam lagiAAAHHHHGGGG!!!! kuat kemutan kak Tini hingga lebam buah timum itu.Dalam kesedapan buah timun itu kak Tini dak capai klimaksnya.banyak juga air yang mengalir keluar dari lubangnya.aku yang sememangnya dah stim gilaaa dari tadi terus menjilat lubang kak Tini.Mungkin simpati kak Tini kepada aku, dia juga mendapatkan batang zakar aku dan terus mengulum-gulum seperti ais krim pop.aku terus mengusap-usap lubang yang dah ternganga disebabkan pukulan timum. aku mengambil timun tersebut dan terus mengalihkan badan kak Tini dan kali ini sasaran aku adalah lubang punggungnya plak.dengan menggunakan air liur aku sebagai pelincir aku menjolok perlahan -lahan batang timun tersebut dalam belakang kak Tini.

ARRRKKHHHH!!!ZZZZZUUUULLLLLLL!!!!!sakitnyaaaa!!!!ahhhhh!!!!!ZZZUUULLLL !!

Dengan penuh berhati-hati aku menjolok lubang bontot kak Tini.Dalam keadaan sekarang aku tidak lagi meghormati kak Tini sebagai Kak ipar aku tetapi sebagai isteri aku ,jadi sebagai seorang isteri dia perlu itu pada perintah aku. aku tidak menghiraukan jeritan kak Tini, aku teruskan juga. lama-kelamaan kak Tini menjadi semakim ghairah dam mula menyukai cara aku ini. Plop!plap!plop!plap bunyi buah timum dalam bontot kak Tini.sekali lagi kak Tini capai klimaksnya.dan kini giliran aku pulak.Lubang puki kak Tini terus menjadi sasaran aku kali ini.setelah puas menghisap air puki kak Tini aku terus menghunuskan pedang aku dan melayarkan bahtera cinta aku pada Kak Tini.

Aku terus menjolok batang aku dengan rakusnya dan sememangnya aku cukup stim pada waktu ini dan aku perlu lakukan dengan bijak supaya tidak kecewa plak nanti.aku terus menghenjut naik turun,naik turun batang aku dalam lubang puki Tini.aku menggigit-gigit puting tetek kak Tini dengan lahapnya,habis kedua-dua belah teteknya bengkak kena gigit dengan aku. aku menjadi semakin high dan terus menekan sedalam-dalm yang boleh untuk mencapai klimaks pada malam ini.dan AAAAHHHH!!!!AAAHHHH!HAAHHHHH!!!!terpancutlah air aku .dan aku cukup puas pada kali ini,kerana berjaya melakukan dengan tenang tanpa rasa bersalah. aku terus terlelap atas badan kak Tini.begitu juga dengan beliau .aku membiarkan sahaja pelir aku berada dalam puki kak Tini pada malam itu.

Kami telah mengulanginya pada awal pagi ,ketika waktu subuh. dia isteri ku yang aku sayangi, Tini. Aku merancang untuk memberi sesuatu yang lebih istimewa pada Kak Tini suatu hari nanti, dengan memperkenalkan rakan aku Mr Singh bersam binatang kesayangannya.
Hampir tiga bulan kami melakukan persetubuhan haram ini tanpa pengetahuan abang. Dan dalam waktu itulah juga sebanyak tiga keping ubat pil perancang keluarga dah habis. Setiap kali lepas main kak Tini akan telan pil tersebut. hubungan kami terlalu rapat dan permainan sex kami juga dah semakin membosankan kerana semua patern dah dikaji selidik dan diperaktikkan. Pada suatu malam selepas habis main doktor-doktor bersama Kak Tini, kak Tini menyuarakan hasratnya untuk mendapatkan permainan sex yang lebih hebat dan mencabar. "pening juga kepala zul memikirkannya Tini permainan yang macam mana yang ingin Tini praktikkan."

"Zul ingat tak dulu waktu kita tengok Blue Film dulu,cerita sex dengan binatang? ingat tak?"
"ingat, kenapa!!?"
"sedap tak kalau main sex dengan binatang?"
"tak tahulah saya kak? tapi kalu nak tahu best atau tidak, kenalah try dulu. Binatang apa yang tini nak test nie??"
"tak kisah lah zul asalkan best"
"betul ker nie tini"
"ya la takkan main-main kot"
"jikalau macam tu nanti zul uruskan kawan zul, Mr singh"
"Wow singh mesti best nie zul. bila?"
"amboi tini nie. dah tak minat dengan zul ker
"takkk! mana boleh lupa dengan abang zul sayang Tini."
Kami terus berciuman dan bersetubuh sekali lagi.

Aku telah merancang bagaimana nak membawa Kak Tini berjumpa dengan kawan aku Singh.Singh merupakan seorang suami kepada Villashinni. Mereka dah 10 tahun kahwin tapi anak tak ader. Isteri singh pun mengancam jugak, kaum punjabi katakan. mesti putih punya.

Aku menyuruh kak tini menghantak anak buah aku kerumah sebelah dengan memberi alasan untuk pergi menguruskan hal di pejabat pos. aku elok-olok pergi kerja dan pulang semula untuk menjemput kak Tini dengan motor. setelah diserahkan anak kepada rumah sebelah kami terus menuju kerumah singh.aku telah memberitahu singh dengan rancangan aku ini.tak tahu pulak aku yang singh telah memberitahu isterinya.rupa-rupanya isteri singh understanding rupanya. mereka berdua berkerja sendiri dan untuk projek ini sanggup mereka bercuti. lebih kurang pukul 10.00 pagi aku sampai kerumah singh. Rumah singh besar dan jauh dari rumah jiran keliling.rumahnya dikelilingi dusun buah-buahan dan terdapat juga kandang kuda dan lembu yang dijaga oleh orang yang telah dibayar upah.

Aku dapat rasakan yang Tini semakin gelisah, kurang pasti aku kenapa.Villa mengajak Tini masuk kedalm rumah untuk ditunjukkan keadaan rumahnya.aku dan singh membincangkan rancangan berdua.Zul kalu u kasi Tini main dengan saya punya pet, apa upah u mau kasi sama I. Takkan tengok saja kot??!!!relax singh,mana boleh lupa sama u, u boleh main apa sama itu Tini. Eh singh ini Tini haa manyak best ooo sekali u kena mesti mau lagi punya.i promise to u. Singh lu punya wife apa macamMonday, February 21, 2000apa lu mau sama i punya wife kaaMonday, February 21, 2000ehhh!!singgh .hehe zul kalu u mau sama i punya wife ,u can ask her laa.really singh,u don't mind singh!!! ok,,,cantikkk.

Kemudian kami diajak masuk kedalam rumah. terkejut aku melihat villa dan tini dah menukar baju dengan memakai baju tidur sahaja yang dipinjam dari villashinni.Singh menutup pintu rumah dan kami bergerak naik ke bilik singh.singh juga membawa anjing kesangannya masuk kebilik.aku dan Tini kaku melihat dengan selamba sahaja singh dan villa memulakan aksi dengan bercium-cium sambil anjing kesayangannya mejilat-jilat kaki tuannya. Terkejut aku melihat villa membuka bajunya dan menampakkan buah susu dan pukinya yang lebat dengan bulu.begitu juga dengan singh.Besar sungguh batang singh hingga terbeliak biji mata Tini.Aku membisikkan kepada Kak Tini,Wah macam tu ker yang dicari selama ini kak??,,kak Tini hanya senyum sahaja.

Kemudian singh menjilat buah susu villa dan terus ke pukinya dan aku menjadi semakim khayal dan terus membuka baju dan seluar dalam . Tini masih lagi kaku tapi masih mengusap-usap kelangkangnya.aku terus membuka baju tidur Tini, dan aku memainkan peranan aku seperti sebelumnya. aku dapat lihat bagaimana singh menyetubuhi isterinya, bising jadinya bilik tidur dengan rengekkan mereka berdua. aku memimpin Tini kepada singh dan villa. tangan Tini aku letakkan ke dada singh dan dia terus mengusap-usap dada singh yang penuh bulu itu.aku juga mendapatkan villa yang sedia menanti kedatangan aku untuk menyetubuhinya. kami bertukar-tukar pasangan.

Pengalaman dengan villa amat hebat. buah susunya jauh lebih besar dari Tini. aku melakukan pada villa seperti mana yang pernah aku lakukan pada Tini.aku menjadi semakim high dan begitu juga dengan villa, kami semakim rancak berhenjutan dan akhirnya aku berjaya melepaskan air mani ku atas burit villa. sambil aku berehat disebelah dah dapati singh masih belum habis aksinya dengan Tini,kesian tini aku tengok ,tidak mampu lagi membuka mata,walupun sudah klimaks tapi penunggangnya masih belum melepaskannya plop!plap!plop!plap!plop!plap!.villa yang sudah ghairah kembali menggosok-gosok buritnya dan memanggil binatang kesayangan billy untuk menjilat burit.Come on billy come to mama, dengan pantas anjing tersebut menjilat-jilat burit villa seperti sudah faham kehendak villa.Villa menjadi semakin ghairah dengan jilatan anjingnya itu,semakin banyak air yang keluar.Tini juga terpesona melihat kepandaian anjing singh melakukan aksi.Kemudian villa meraba-raba konek anjing dan seperti faham anjing tersebut merelakan apa yang dilakukan oleh villa.konek billy semakin panjang disebabkan lancapan villa.kemudian villa memegang konek anjingnya betul-betul dengan lubang pukinya.ditarik perlahan-lahan konekk billy masuk dalam lubang.konek billy semakin besar dan keras.billy melakukan dengan sempurna kepada villa.dihenjutnya burit villa.ternganga mulut villa menahan hentaman billy.

Aku tengok singh dengan Tini dah klimaks.singh mencabut batang pinangnya dan memancutkan atas perut Tini.habis perut badan dan muka Tini dipenuhi air singh.kemudian singh membiarkan tini terlentang dan dia mendapatkan billy.disuruhnya billy mejilat air yang berada atas badan Tini. Tini tidak membantah sedikit pun malah semakin ghairah dengan jilatan billy.billy terus menjilat puki Tini.dan tiba-tiba aku tengok tini terus memeluk billy dan mengusap-usap batang billy yang sedang kembang itu.dia melancap-lancap batang billy.billy seperti merelakan perbuatan tini.kemudian singh dan villa membantu billy memasukkan batangnya dalam burit tini.Tini mengangkang luas. dan kemudian singh menyuruh tini menonggeng supaya dapat dimasukkan melalui belakang.aku lihat Tini merangkak-rangkak menahan batang anjing singh.makin lama semakin besar dan panjang batang billy. aku lihat Tini semakin merengek-rengek menahan batang billy AAAHHHH!AAAHHHH!!!AAAHHHH!AAAAAHHHH !!zullll,

Tak pernah aku lihat macam nie punya dasyat,selalunya anjing sama anjing sahaja yang aku tengok.meleleh air liur tini menahan sedap batang billy. rupa-rupanya permainan anjing cukup lama berbanding manusia. kami membiarkan sahaja Tini dengan billy,lama lepas itu aku lihat billy mencakar-cakar carpet bilik menandakan dah sampai klimaknya.dia memaksa untuk mencabut.Meraung Tini menahan sakit dan terpaksalah singh dan villa memegang anjing mereka dari terus menarik batang keluar. Tini dah beberapa kali klimaks hinggakan tersepuk mukanya ke lantai bilik.akhirnya berjaya juga billy mencabut batangnya dan terus menjilat-jilat burit Tini. Tini terus terlelap kerana kepuasan yang tak terhingga. hampir pukul 3.30 petang baru selesai kesemuanya termasuk aku sekali.

Waktu pulang terpaksalah aku mencari tanah selut untuk Tini, kerana Kak Tini hendak menyamak badannya,kerana bersetubuh dengan anjing. ini merupakan pengalaman yang tidak dapat aku lupakan sampai bila-bila. Nampaknya Tini cukup puas dan entah kenapa kini abang aku dah kerap ada dirumah, perbuatan kami ini berjaya disimpan hingga ke hari ini. yang pasti aku ada merakam permainan kami di rumah singh.

12 comments:

  1. Artikelnya bagus dan sangat menarik Mampir Ya Ke Blog Tante

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ada prmpuan yg nk....tgh sgt sangap nieeee.....
      cll 01121234191

      Delete
  3. Hanya lelaki sejati akan baca.
    Nak besar panjang?.
    1 inci sebulan..100%herba semula jadi.
    Formula Ayurveda India
    Jamin selamat. 90% Berkesan
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete