Saturday 13 September 2014

Isteri Suka Threesome



Aku dan isteriku telah banyak kali berbual mengenai perkara ini terutama selepas perkenalannya dengan seorang lelaki di sebuah restoran. Lelaki yang baru dikenalinya telah mengadakan hubungan seksdengannya. Selepas setiap kali berbual mengenainya, hubungan seks kami suami isteri akan menjadi lebih intim. Dia seronok apabila ada orang lain yang mengatakan dia seorang yang seksi selain dari aku.
Dua hari selepas dia melakukannya, dia rasakan yang dia mahu mencubanya lagi tetapi kali ini dengan kehadiran aku sekali. Aku pun memang excited sangat dan tak sabar nak tunggu habis waktu pejabat hari Sabtu tu. Lewat petang tu, aku menolong isteri ku mengenakan pakaian yang cukup cantik dan memastikan dia kelihatan seksi. Aku tanya isteri ku kalau lelaki itu tidak setuju dengan rancangannya nanti tetapi isteriku cukup pasti dengan jawapan yang akan diberikan oleh lelaki tersebut. Aku perhatikan isteri ku, Lisa berjalan keluar menuju ke kereta dan sebentar lagi akan membawa seorang lelaki yang tak aku kenali untuk sama-sama mengadakan hubungan seks. Lisa menelefon ku setengah jam kemudian dan mengatakan dia sedang dalam perjalanan pulang ke rumah bersama lelaki tersebut. Katanya lelaki tersebut masih lagi ragu-ragu. Mungkin beranggapan aku akan mengamuk. Lisa menyatakan akan memujuk lelaki tersebut lagi dan meminta aku bersedia di rumah.
Sebentar kemudia kelihatan sebuah kereta menuju ke porch rumah ku dan kelihatan dua orang didalamnya. Hatiku berdegup laju. Aku akan berjumpa dengan seorang lelaki yang baru dua hari lepas bersetubuh dengan isteri ku dan seorang lelaki yang akan menjadikan impian aku dan Lisa menjadi kenyataan. Mereka berdua masuk ke ruang tamu dan aku hulurkan tangan berjabat dengannya. Dia kenalkan dirinya sebagai M. Aku mempersilakan dia duduk manakala Lisa ke dapur. Aku menuruti Lisa selepas itu. Lisa mengatakan M masih lagi risau tetapi kat Lisa lagi, sementara dalam perjalanan pulang tadi, mereka dah ringan-ringan dulu dalam kereta dan Lisa sempat melakukan blowjob pada M. Lisa juga beritahu pada M yang dia akan selesaikan blowjob tersebut bila sampai di rumah. Mungkin sebab itu M datang juga.
M masih di kerusinya bila kami kembali ke ruang tamu. Aku hulurkan air Coke pada M dan kami berbual seketika sementara Lisa naik ke bilik. Aku katakana pada M yang aku bukannya gila atau seperti anggapannya sebelum ini. Dan aku tak kesah kalau dia boleh bersama Lisa melakukan hubungan seks bertiga. M nampak tenang selepas aku berkata begitu. Sebentar kemudian Lisa turun dengan pakaian malam yang agak seksi dan duduk disebelah M. M dengan pantas mencium bibir Lisa dan meramas lembut buah dada Lisa. Aku perhati dengan penuh ghairah aksi itu. Apalagi bila Lisa mula membuka tali pinggang dan zip seluar M. Aku bangun merapati Lisa dan membukakan baju yang dipakai Lisa. M memandang ku dan dia tahu segalanya dalam keadaan tenang.
Aku dan M kemudiannya membaringkan Lisa dicarpet ruang tamu dan dengan perlahan aku membuka seluar dalam Lisa pula manakala M membuka kancing bra Lisa. Mereka masih berkucupan. Lisa telah memberitahu aku yang M ialh a good kisser dan senang membuatkan dia basah. Aku lihat mereka berkucupan sewaktu aku mula menjilat faraj Lisa. Lisa kemudiannya menarik seluar M. tanpa membuang masa M menghulurkan zakarnya yang dah keras kemulut Lisa. Lisa mengerang apabila zakar M mula memasuki mulutnya sambil farajnya masih lagi aku jilati. Ianya berlaku agak lama sebelum Lisa bangun dan membawa M duduk di sofa semula.
Perlahan-lahan aku perhatikan Lisa mula naik atas M dan memasukkan zakar M dalam farajnya. Sambil menurunkan punggungnya rapat ke zakar M, Lisa mengerang kesedapan. M meramas antara lembut dan keras kedua buah dada Lisa dan mereka kembali berciuman. Aku berdiri di belakang isteriku sambil mengusap manja belakang dan kepalanya. Lisa berhenti bercium dan bersandar kepada ku sambil tangannya memegang zakar ku dan membawanya ke mulut lalu dia menghisapnya. Lisa terus menghenjut perlahan sambil M meramas lagi buah dadanya. Lisa kemudian lebih banyak melancap zakar ku apabila nafsu berahinya meningkat apabila menerima zakar M dalam farajnya.
Selepas hampir 10 minit Lisa menunggang M, dia bangun dan memandang ku. Giliran aku pula katanya. Dia melutut depan M dan melakukan blowjob yang dijanjikannya pada M. Manakala aku mula masukkan zakar ku yang dari tadi dah menegang kedalam faraj Lisa dari belakang. Lisa mengerang lagi. Begitu juga aku. Sambil menghentak dari belakang, jari ku mula bermain di lubang jubur Lisa. Lisa menggerakkan punggungnya ke kiri dan kanan bila jari ku mula menusuk masuk ke luabng juburnya. Aku kemudian keluarkan zakar ku dan menekannya masuk ke luabng jubur Lisa pula. Mengerang dengan kuat isteri ku bila zakar keras ku masuk separuh ke dalam lubang jubur ku. Tak lama kemudian, pancutan pertama ku sampai. Aku lepaskan diluar punggung Lisa. Zakar M masih berdiri keras sambil dihisap oleh Lisa.
Aku tinggalkan mereka berdua sementara aku ke bilik air mencuci zakar ku yang baru keluar dari lubang jubur isteri ku. Sekembalinya aku ke ruang tamu, aku lihat M pula sedang menghentak Lisa melalui lubang juburnya juga. Lisa mengerang-ngerang lagi menahan asakan zakar M di lubang kecilnya itu. Aku rapat ke Lisa dan Lisa melakukan blowjob pula pada ku. Kemudian M berhenti. Dia mengeluarkan zakarnya dari lubang jubur Lisa dan duduk tersandar menahan letih. Lisa pula naik ke atas ku. Farajnya mengemut-ngemut zakar ku bila Lisa merendamkan zakar ku dalam farajnya. Dengan perlahan Lisa mula naik turun di atas badan ku. Aku mengerang pula bila zakar ku masuk jauh ke dalam faraj Lisa. Farajnya begitu basah sekali hingga aku boleh rasakan airnya meleleh jatuh ke peha ku.
Lalu Lisa memanggil M dan mereka berciuman lagi. Kemudian Lisa merapatkan badannya pada ku. Seolah membiarkan punggungnya naik tinggi ke atas sambil zakar ku masih terbenam dalam farajnya. M seperti faham arahan tersebut mula merodok semula zakarnya ke lubang jubur Lisa. Lisa menjerit kenikmatan apabila kedua-dua lubangnya dipenuhi dengan zakar-zakar yang keras. Faraj Lisa menjadi semakin ketat apabila lubang juburnya dipenuhi dengan zakar M. lagi kuat kemutan faraj Lisa yang aku rasakan. Inilah threesome pertama yang terjadi dan Lisa sedang melakukannya. Aku kagum sejenak dengan keadaan ini. Lalau aku dan M saling bekerjasama memasuk dan mengeluarkan zakar masing-masing lantas memberikan kenikamtan yang tak terhingga pada Lisa. Walaupun agak sukar kerana ini adalah kali pertama berbuat demikian. Namun Lisa sampai klimaks beberapa kali. 
Agak dalam 5 minit kami bertiga bersama, M mengeluarkan zakarnya dan menuju ke bilik air. Aku pula meminta Lisa menonggeng dan dengan perlahan menghentak Lisa dari belakang. Sebentar kemudian M datang semula dan aku dapati zakarnya masih lagi keras. M hulurkan zakarnya ke muka Lisa sambil dia berlutut didepan Lisa. Lisa kembali menghisap zakar M. Akhirnya pancutan aku untuk kali kedua pula sampai dan aku lepaskan semuanya dalam faraj Lisa. Aku terlentang kepenatan di atas karpet. Lisa seterusnya menarik M dan berbaring bersebelahan sambil berkucupan lagi. M pula naik ke atas Lisa. Mengangkat kedua kaki Lisa dan meletakkannya di atas bahu. M sekali lagi bersetubuh dengan Lisa tapi tak lama. Dengan pantas M mengeluarkan zakarnya dan memancutkan air maninya ke atas perut Lisa. Pancutan demi pancutan keluar seperti dah seminggu bertakung tapi baru 2 hari lepas dia bersetubuh dengan Lisa.
Mereka berdua terbaring keletihan tapi dari riak muka Lisa, aku tahu dia puas dan gembira apabila impiannya tercapai. M mencium dahi Lisa dan perlahan-lahan bangun. Dia mula memakai pakaiannya. Kemudian dia kembali semula pada Lisa dan mengucapkan terima kasih sambil mengucup bibir Lisa. Akupun mula berpakaian semula dan aku hantar M semula ke restoran tempat Lisa mengambilnya tadi. M juga berterima kasih pada ku sambil memeluk ku kerana baginya apa yang terjadi itu juga ialah yang pertama kali. Apatah lagi dengan pasangan suami isteri. Aku pulang selepas itu dan mendapati isteri ku telapun siap mandi serta membersihkan dirinya. Dalam bilik tidur,Lisa berpakaian nite gown dengan wangian yang harum sekali menanti kepulangan ku. Lisa berkali-kali mengucup ku sambil mengucapkan terima kasih kerana impiannya tercapai. Dengan peuh keghairahan, permaian yang disangka tamat tadi, bersambung lagi tapi hanya kami berdua. Di atas katil dengan penuh kasih sayang.

Itulah pengalaman yang terakhir bersama M tatapi bagi kami….., ianya barulah satu permulaan.

15 comments:

  1. aku nak try 3some ada sesiapa yg berani x main ngan wife aku masa aku pun ada skali.just untuk sekali je...ctct email aku bru deal..kl..for3some79@gmail.com

    ReplyDelete
  2. siapa nak aku fuck bini korang sms ke 0166815851 ,hanya kawasan kl dan Selangor

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sape ade bini area kuantan yg nk threesome boleh wasap 0179477704_dan wechat hilmi_kuantan

    ReplyDelete
  5. Sape nk chat sex gn saya 0177106515...umur baru 15...saya laki

    ReplyDelete
  6. Sape nk chat sex gn saya 0177106515...umur baru 15...saya laki

    ReplyDelete
  7. Sape nk chat sex gn saya 0177106515...umur baru 15...saya laki

    ReplyDelete