Saturday 13 September 2014

Pengalaman Ustazah Berpesta Sex



Aku seorang pegawai kerajaan uztazah di sebuah sekolah dan di kehendaki berkursus di Pusat peranginan terkenal di Pulau Pangkor. Aku memberi tahu suamiku mengenai kursus tersebut selama 4 hari di Pulau Pangkor jadi terpaksalah suamiku menjaga anak aku yang seorang tu. Aku sampai di Pulau Pangkor lebih kurang 5 ptg dan terus melapor ke hotel dan aku pun masuk ke bilik dan bilik tu mempunyai hanya satu saja katil besar. Aku pun berfikir agaknya bilik untuk satu orang saja seronok jugak duduk seorang bebas sikit. Lebih kurang pukul enam ada orang buka pintu terkejut juga aku dan terlupa pasang selak. Rupa seorang perempuan Bengali masuk dan dia kata dia duduk bilik ngan aku.
Perempuan bengali ni pun lebih kurang umur aku gak dalam 40an gak tapi nampak cergas dan tegap cam lelaki ajer. Aku bersalam dengan dia dan berborak lah kami tapi dia asyik dok renung mata aku jer. Yang best tu bila dia ke bilik mandi dengan selamber jer dia berbogel macam tak der orang dalam bilik dan ini membuat aku sedikit rimas.
Kemudian kami keluar makan dan dia bercerita suami seorang biznes man. Lepas makan biasalah taklimat sampai 10.30 malam dan kami pun balik kebilik bersama ngan perempuan bengali tu. Bila sampai ke bilik aku pun terus relax kat atas katil sambil tengok tv. Aku terasa nak terkencing aku pun masuk bilik air dan Gurmit Kaur(Perempuan Bengali) memasak air. Bila aku keluar bilik mandi aku tengok Gurmit memberikan secawan nescafe kat aku. Aku pun minum sambil tengok tv sambil berborak dengan Gurmit. Bila selepas setengah jam aku rasa kepala aku sedikit pening dan rasa horny, ini mungkin aku baru 3 hari lepas period. Aku beritahu Gurmit aku nak tidur kerana pening kepala. Aku tertidur dan bila aku sedar aku rasa ada tangan sedang mengelitil buah dada aku dan aku rasa kegelian dan sedikit horney. Aku cuba menepis dan aku membuka mata aku lihat Gurmit senyum pada ku dan ini sah Gurmit lesbian. Tapi Gurmit juga cuba mengelitil puting aku rasa kegelian dan sedap. Aku cuba menahan rasa malu dan diam saja tanpa buat apa. Tapi keinginan aku juga memuncak mungkin aku lepas period. Kemudian dia mengitil kletoris aku dan menyebabkan aku kegelian terus mencari buah dadanya untuk di gintil. Bila melihat aku memberi tindakbalas Gurmit terus mengulum lidah ku dan kami berpelukan menikmati kuluman lidah sedap sekali. Tangan Gurmit terus mengitil biji sensituf(kelentik) membuatkan aku terangkat-rangkat punggungku menahan kesedapan dan aku pula mengitil puting dadanya. Lama juga kami berada dalam keadan demikian tiba-tiba Gurmit bangun dan untuk menjilat kemaluan dan bila dia mula menjilat biji kelentik ku , aku mengigil kesedapan yang amat sangat dan nafas ku begitu kasar dan cepat sekali saperti orang keletihan….kesedapan yang sukar diceritakan dan aku lupa pada suamiku…..Gurmit terus menjilat kelentik dan dijolok jolok dalam viginaku membuat aku saperti melayang oleh kerana kesedapan dan tiba-tiba Gurmit mengalihkan jilatannya ke lubang analku membuat darahku menyirap kegelian dalam kesedapan. Gurmit terus menjilat analku dengan penuh asyik sekali dan sekali-sekali dimasukan jarinya dalam analku kesedapan jua yang aku rasa. Kemudian Gurmit terus memain dengan kelentik dengan laju sekali dan aku kejang kaki aku tahu bahawa aku akan orgarsm, lama juga aku dalam keadaan orgarsm rasa lebih dua minit menyebabkan akau keletihan dan aku terlalu mengantuk dan terus tidor dalam dakapan Gurmit.
Esoknya aku ke tempat kursus macam biasa dan aku tidak menghiraukan sangat ceramah yang diberikan oleh penceramah dan aku masih teringat peristiwa semalam. Gurmit disebelah dan paha kami berlaga aku rasa sedikit horney. Ceramah diberikan seorang lepas seorang hingga waktu makan tengah hari. Waktu petang kami berbengkel dan berbincanglah kami mengenai kaedah dan macm-macam lagi sehingga petang dan malam kelas sampai pukul 10.00 malam ajer. Lepas saper kami balik bilik aku terus baring kerana keletihan. Selang 5 minit ketua kumpulan aku masuk nak berbincang mengenai bengkel petang tadi dan dia balik lebih kurang pukul 11 malam. Gurmit buat air nescafe saperti semalam dan aku tengok dia masukkan ubat dalam air kami. “Apa serbuk yang kau masukan dalam air ni Gurmit” tanya aku. “Inilah serbuk bagi kita horney baru seronok” balas Gurmit. baru aku faham mengapa aku cukup horney semalam.
Aku rasa pening dan rasa mengantuk dan aku beritahu Gurmit dan dia senyum saja tanda faham. Bila aku sedar buah dada ku di gentel oleh Gurmit dan aku yang horney ni terus mengulum lidahnya. Dia terus gentel klitoris dan membuat punggung ku terangkat menahan kesedapan. Gurmit bangun dan terus menjilat klitorisku dan aku memejam mat menahan kesedapan. Tiba-tiba aku merasa ada lidah yang menjilat buah dada ku dan Gurmit menjilat anuku. Aku terkejut bila melihat seorang lelaki India sedang menjilat buat dadaku aku menarik buah dadaku dari lelaki India itu. Gurmit senyum “Kenalkan ini suami saya Chandrasekar”, aku jadi terpegun dan terkejut dan malu pun ada. Gurmit senyum dan suruh aku bertenang dan relax. Tapi aku rasa tersangat horney dan anu basah dengan air, aku lihat Chanran cuba membuka kakangku dalam hendak menjilat anuku. Chandran menjilat anuku aku memejamkan mata menandakan aku dalam kesedapan dan Gurmit mengulum anu Chandran yang lebih 8″. Aku dalam kesedapan oleh jilatan chandran di clistoris membuatkan punggungku terangkat menahan kesedapan. Kemudian Chandran mengosok clistorisku menggunakan senjata 8″nya tu. Aku kesedapan dan mengharapkan Chandran memasukan anunya dalam kemaluanku. Kemudian aku rasakan Chandran memasukan anunya dalam kemaluanku sedikit sukar kerana kemaluannya lebih besar dari kemaluan suamiku. Vigina ku mengemuk bila anu Chanran mula menebusi anuku. Aku mrasai kenikmata dan kesdapan. Apabila seluruh anu Chandran masuk dalam anuku Chandra diam seketika aku merasai denyutan anunya…sedap. Tiba…Chandran mencabut dengan pantas anunya dari anuku sehingga bunyi pop….Aku terpingax dan Chandran lantas menjilat lubang anus Gurmit. Dalam terpingax Gurmit membisikan “Chandran tak minat main depan dia suka main belakang”, dan aku melihat Chandran main belakang dengan Gurmit dan aku tidur dalam kecewa…
Besoknya kami berkursus macam biasa sampai petang kami bertiga Gurmit dan suaminya keluar makan di restoran di Pangkor.Lepas makan kami balik bilik aku agak kepenatan dan terus lena. Aku terjaga bila melihat Gurmit dan suaminya tengah beromen pulun sakan. Aku lihat Chandran senyum bila melihat aku terjaga. Gurmit menaanggaalkan bajuku dan Chandran pulak sibuk menjilat klistorisku. Gurmit terus menjilat puting dan aku kegelisahan dan nafsuku mula memuncak. Air nikmat mula keluar dan aku rasa bernafsu sekali kerana semalam aku tak dapat melempias nafsuku. Apa yang aku duga memang berlaku Chandran hanya memasukan batang nikmatnya dan kemudian cabut semula. Aku kecewa lagi dan terus memejamkan mata, chandran masih jugak pulun lubang belakang Gurmit. Tiba-tiba aku rasa anu ku di jilat orang aku membuka mata aku lihat Chandran dok balun Gurmit sapa, lak dok jilat anu aku. Aku terkejut lelaki tampan berumur awal 20an sedang rakus menjilat anuku. Jilatanya sungguh nikmat sekali aku tanya Gurmit lelaki ni, itu anak I kata Gurmit. Ramesh anak Gurmit membuat jilatan yang sungguh sedap sehingga lubang anus pun dijilat kan nya. Memang keluarga Gurmit suka jilat lubang anus tapi jilatan saperti ini sungguh sedap dan mengasikkan. Anuku horny sekali dan aku tak sabar untuk menikmatinya. Kemudian Ramesh beralih dan Gurmit pula membuat kuluman kepada batang Ramesh dan ayahnya lah menikmati anal ibunya. masing-masing sibuk dengan tugas mereka cuba aku saja memerhati kelakuan mereka sambil menikmati jilatan Ramesh.
Aku dah cukup horny dan meminta meneruskan tugas yang tidak disumpurnakan oleh ayahnya….tanpa berlengah Ramesh memasukan anunya dalam viginaku yang agak ketat aku merasai kenikmatan dan Ramesh mula membuat henjutan dan akhirnya aku merasa batang muda yang enak sekali…


3 comments: