Monday 27 June 2016

Abangku Sendiri - Azeera

Abangku Sendiri - Azeera

Aku Azeera seorang gadis yang berasal dari utara. Aku baru berusia 23 tahun. Figure aku 34-24-35.. kira memang bole menarik perhatian orang lah!!!! Apa yang aku nak citer kan di sini adalah sebuah kenangan manis yang tak dapat aku lupakan sampai sekarang ni.... ia terjadi pada bulan 12 tahun lepas... aku kongkek ngan abang aku sendiri!!!!! Aku dah lama dok nonton vcd blue kepunyaan abang aku di bilik home teater kita rang!!! Kekadang tu.. sampai melancap aku di buat nyer....

Apa sajer objek yang ader dekat aku.. terus aku gunakan untuk menjolok paya bakau aku..... Tiba lah suatu hari tu.. di mana parents aku telah berangkat ke Mekah.. untuk menunaikan umrah.... so, tinggallah aku dan abang aku yang macho kat rumah.. tnpa di temani sesiapa... Lepas jer parents aku blah.. abang aku pun mula lah tayangkan vcd blue yang terbaru... bilik tak berkunci so...

Aku pun tolak sikit pintu bilik tu... then aku nampak yang abang aku ni.. jap-jap.. pegang konek dia..j ap-jap.. pegang konek dia.... aku pun stim jugak.. basah lah jugak panties aku ni.. air mazi keluar... Aku pun masuk bilik tu.. then aku nak join sekali.. tapi abang aku tak kasi... aku pun gertak lah dia.. kalau dia tak kasi aku nonton sama.. aku nak report pada parents.. so dia pun mengalah... at last kita orang tengok sekali... aku pun baring sekali lah kat atas carpet tu...

Pehhhh!!!!! cerita dia memang best giler... dasyat!!!! aku yang baru tengok tak sampai 15 minit ni pun dah banjir kilat... jap-jap.. kena gi toilet basuh pantat.... Aku perasan jugak yang abang aku ni asyik dok.. usha aku punyer gunung semanggol yang nak meletup ni... tapi aku buat dek jer!!! maklumlah aku pakai baju tidur yang jarang tu... tanpa bra.. puting aku pulak dah mula menegang.. terpacak jer.. mencengkam...

Ehhhh..abang aku ni makin lama makin berani pulak... tak sangka aku yang dia berani datang kat sebelah aku... belum sempat aku kata apa.. dia terus kiss my lip... aku tak menolak sebab seronok.. so aku sambut mesra lah... lama jugak kita org french kiss... sampai nak mengerang aku di buat nyer.... pantat aku pun dah banjir kilat!!!! makin lama nafas aku makin kencang... Abang aku pun mula menjalar kan tangan nyer ke gunung semanggol aku.... aku rela digomoli... terus aku bukak butang baju aku sendiri.... Apa bila dah tersembul gunung semanggol aku tadi..

Maka abang aku dengan rakus nyer.. meramas breast aku... tak ubah macam orang yang mengantuk disorong kan bantal.... aku pun apa lagi.. bila dia mula bermain-main di sekitar breast.. aku jadi stim yang teramat sangat... tapi aku still tak puas hati..so.. aku pun sumbatkan puting aku ke dalam mulut dia.... apa lagi.. di hisap nyer puting aku... pantat aku pulak semakin berair.. bijik kelentit aku pulak makin berkembang pesat....aaaahhh...Eeeemmmmm.. sedap siol... aku pun terus lucutkaan saja.. kain pelekat dia tu.... fuuuhhhh... besar nyer kepala butoh dia....

Kalau kena ni.. sure sangkut... standard melayu lah... 61/2 inci... aku pun dah tak sabar nak lolo... aku tolak jer.. abang aku.. then aku terus lolo.. jer... memang sedap lah.... cara kuluman aku sajer.. sudah bisa membuatkan.. dia terangkat kaki... STOP!!! !aku ingatkan dia nak apa.. rupa nya dia nak pancut..... pancut luar.. rupa nyer.....

Aku pun apa lagi... terus jer hisap konek abang aku... kasi jaga balik lah.. air mani yang still dok terlekat kat konek dia.. lagi menghairahkan aku untuk menjilat nyer!!!!! pantat aku makin basah... air semakin meleleh.. bijik aku pulak dah mula kembang.. kumcup!!! Aku pun boleng lah.. bila jer.. dia nampak hutan dara aku yang fresh lagi lembab ni..

Apa lagi terus dia sedut pantat aku macam orang tak jumpa air 1 minggu.... aku memang tak tahan bila kena jilat.. digigit nyer dinding pantat aku.. di hisap nyer bijik aku yang merah menyala ni.... abang aku memang the real pussy licker lah... seluruh pelusuk pantat aku di gerudi dengan lidah nyer tu... rasa nak terkeluar semua isi pantat aku tu...

Air aku pulak makin lama... makin melimpah.. sampai berlumus muka abang aku ... air aku mula meleleh ker ass hole aku... dia pun apa lagi... mula menjelajah ker ass hole aku yang cute ni... di jolok nyer ass hole aku dengan lidah nyer.. sambil jari nyer menjolok masuk ke dalam pantat aku ni... part ni yang paling aku best... di korek nyer lubang pantat aku dengan jarinya... sambil meneruskan proses pengerudian.. aku jadi terawang-awang... macam lemas di lautan atlantik... habih carpet rumah aku basah.. akibat terkena tumpahan air aku..

Lebih kurang 45 minit dia service pantat aku.. dan aku pun dah berkali-kali klimaks.... Pelayaran semakin memuncak... aku sudah bersiap-sedia untuk melayari bahtera... kangkang luas-luas.... supaya senang konek giant tu tikam pantat aku ni... baru jer kepala takok terkena bijik. .aku dah menggeliat macam cacing kepanasan.... abang aku teruskan menjolok konek nyer ke dalam pantat aku..... makin lama... aku terasa sakit pulak.. perit.. aku tolak abang aku.. sebab sakit.. maklumlah virgin.... tapi abang aku ni ganaz...

Dia teruskan tikam jugak pantat aku ni... ppprraaaaapppp!! sah pantat aku dah terkoyak dara nyer.... abang aku mulakan tarik-tolak.... tarik-tolak... mula tu.. dia rendam lama sikit... fuhhhhh.. sedap siol.... kemudian.. dia start speddy... rasa macam nak tercabut pantat aku di buat nyer.... memang sedap.. sebab batang dia besar giler.... aku pun kemut lah....

Air aku tak tahu lah nak cakap macam mana.. punyer lah banyak...“aaaaahhhh...eeeeemmmmm....fuck me...fuck me......”

Abang aku pulak tersenyum.... then dia tekan lagi dalam.. aku tahu itu isyarat nak cum.. so.. aku kasi mampat aku punya kemutan lah...... tetiba.. aku rasa satu cairan panas terpancut dalam lubang pantat aku......

“aaaaaahhhhhhh..”

Aku jadi fana...... aku rasa der sesuatu... di sedut oleh pantat aku.. panas jer rasa ...... kami terdampar... tapi aku tetap tak mahu mengakhiri nyer.. aku bangun then aku kulum konek abang aku.... terkena jer kuluman aku.. konek dia terus terjaga.. bila dah keras giler.. aku pun tonggang lah kuda putih tu..... siap kemut lagi....c ara macam ni.. aku cepat cum..... baru 20 min... aku tonggang..

Air aku mula membanjiri..... meleleh sehhhhh!!!!!!.. aku klimaks lagi..... aku pun terus sental kan kepala abang aku kat pantat aku.. aku suruh dia jilat.. sex ganaz aku ni.... di ramas nyer tetek aku.. pastu dia gigit puting aku yang keras giler ni..... aku mengerang pagai nak rak.....

Pas tu kita orang main doggy lak.... aku pun tahan pantat kasi mampat.. kaki kasi rapat.. pas tu.. sambil meramas tetek aku.. sambil tulah.. dia mula menikam pantat aku... peeeeehhhhhh.... perrrritttt siol.. tapi sedap giler..... di rodok nyer.. konek dia dalam pantat aku.. siap ngan henjutan lagi.... aku.. memang dah tak tahan lagi.. hanya aku mampu mengerang.. terasa mamcam kayu balak.. menusuk pantat aku ni.....

Air aku memang melimpah-limpah ....h abih meleleh dah...... aku teruskan kemut....  abang aku pulak meraung .. diaa nak cum sekali lagi..... aku pun mampatkan kemutan.. tapi kali ni.. diaa pancut daalam mulut aku.... aaaaaaaahhhhhhhh...yummmmmyyyyyy...sedap siol.. ai nyer yang fresh lagi panas..... akhir nyer kami berdua terdampar.. setelah melaayari bahtera.... kami still melayarkan bahtera pada hari berikut nyer.. dan sehinggalah.. kesaat ini........

1 comment:

  1. http://ceritaku168.blogspot.com/2017/06/kisah-sumantri-pedagang-kaki-lima-yang_18.html
    http://ceritaku168.blogspot.com/2017/06/wisata-kuliner-unik-di-jepang-salah.html
    http://ceritaku168.blogspot.com/2017/06/cerita-dewasa-pasangan-suami-istri.html

    ReplyDelete