Sunday 26 June 2016

Skandal dengan Driver

Skandal dengan Driver

Maria berpaling dan mendapati pemandunya, Pak Mat telah melondehkan kain sarongnya. Batang Pak Mat yang hitam, panjang dan lebar itu semakin menegang. Maria berdiri terpaku di tengah kebun yang terpencil itu. Mereka tersembunyi daripada sesiapa jua, tempat yang Maria datang untuk berjauhan dari orang lain. Untuk berfikir tentang suaminya Malik yang ingin berkahwin lagi. Pak Mat berjalan ke arahnya. Dengan setiap langkah Maria lihat batang Pak Mat semakin menegak. Tetapi Maria Maria berdiri kaku di situ.
Maria membiarkan Pak Mat itu memeluknya dan merebahkan badan ke tanah. Dia berasa semakin lemah apabila tangan Pak Mat menyelak skirtnya dan seterusnya meraba-meraba tempat membusut yang hanya ditutupi oleh seluar dalam kecilnya.

Dalam sekejap masa saja rabaan itu menyebabkan bahagian bawah seluar dalam itu menjadi lembab. Tidak puas dengan hanya meraba-meraba di luar, orang tua itu terus menanggalkan seluar dalam kecil itu. Tempat rahsianya tidak lagi dibaluti oleh seutas benang pun. Tangan Pak Mat masuk ke celah kangkang Maria, sambil meraba dan membelai tempat yang membonjol di celah kangkangnya.

Buat seketika Maria takut juga akan dilihat orang. Namun di sini tiada orang lain. Hanya dia dan Pak Mat saja. Dia amat dahagakan seks. Dah lama dia tak dapat bersama lelaki yang dapat memuaskannya. Mungkin Pak Mat di kampung terpencil ini boleh.

“Aah..,” Maria mengeluh bila merasakan jari orang tua itu mengentel klitorisnya.
Tanpa disedarinya Pak Mat itu mulai bergerak ke bawah. Pak Mat mengangkangkan peha Maria. Muka Pak Mat hanya beberapa inci daripada permukaan yang lembab itu. Maria dapat merasakan kedua belah tangan Pak Mat memegang belah dalam pehanya supaya tidak tertutup.

“Ooh.. Arrgh!” Maria tersentak apabila mulut Pak Mat tiba-tiba mengucup bibir pukinya.
Dia dapat merasakan lidah orang tua itu seperti ular mencuri-mencuri masuk ke dalamnya. Nafas Maria terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dengan rancak ke dalamnya. Sekali ke tepi dan sesekali ke bawah, kemudian ke kiri dan kanan.

Kemudian orang tua itu menindih tubuh Maria yang montok itu sehingga batang yang keras itu berada tepat di rekahan indah isteri majikannya. Dia bergerak ke depan sedikit sehingga tempat sulit mereka bersentuhan. Tangan Maria ke bawah memegang batang pelir orang tua itu. Diusap-usap batang yang keras itu sebelum menyelitkan kepala tombol itu di celah bibir buritnya. Melihat pelawaan dari Maria itu Pak Mat terus menekan batangnya masuk ke dalam indah Maria. Lubang yang basah itu dengan amat mudah menerima batang tersebut walaupun agak besar juga.

“Aah..” Maria mengerang apabila batang itu masuk sepenuhnya.
Sambil menujah indah Maria dengan batangnya orang tua itu juga tidak henti-henti menghisap puting payu dara Maria. Punggung Maria bergerak rancak apabila pukinya kena main dengan begitu sekali oleh Pak Mat. Dia mengerang tak henti2. Lubangnya berdecik-berdecik berbunyi apabila orang tua itu dengan laju memasuk dan mengeluarkan batangnya. Punggung Maria terangkat buat kali terakhir sambil dia merangkul tubuh Pak Mat. Dia sampai ke kemuncaknya apabila terasa Pak Mat mula memancut di dalamnya.

Maria terdampar keletihan. Peluh membasahi tubuhnya. Belum pernah dia kena main di tengah kebun begitu dan belum pernah dengan lelaki berumur 60 tahun. Masih hebat lagi orang tua itu rupanya. Mungkin dah lama dia tak dapat, apa lagi setelah kematian isterinya tahun empat bulan lalu. Tidak lama kemudian tanpa sebarang kata-kata, Pak Mat dan Maria beredar pulang. Dalam perjalanan pulang Maria tidak berkata apa-apa. Timbul rasa kesal dihatinya. *****

Malam itu setelah makan malam, Maria ke biliknya untuk tidur. Sudah hampir pukul 12 malam baru Pak Mat pulang, entah dari mana. Walaupun pada siang tadi Maria telah membiarkan dirinya disetubuhi oleh Pak Mat, dia bukan berhasrat untuk mengulanginya lagi. Mungkin tadi kerana nafsu seks yang sudah lama tidak dipuasi maka dia membiarkan dirinya disetubuhi. Tetapi sedikit sebanyak dia terasa menyesal sedikit.

Maria sudah nyenyak tidur apabila biliknya dimasuki Pak Mat. Orang tua itu perlahan-lahan menghampiri katilnya. Bilik itu hanya diterangi oleh lampu malap di tepi katil. Tapi ia sudah cukup terang untuk Pak Mat melihat tubuh Maria yang hanya dibaluti baju tidur yang jarang dan singkat.

Orang tua itu duduk di atas katil di tepi isteri majikannya. Perasaan ghairahnya semakin membuak, apalagi melihat peha Maria yang terkangkang sedikit. Maria memang sudah kebiasaannya tidak memakai pakaian dalam bila dia tidur. Kurang selesa rasanya. Bulu-bulu hitam halus di sekeliling kemaluannya dapat dilihat samar-samar oleh Pak Mat. Tak sabar-sabar rasanya orang tua itu ingin menikmati sekali lagi tubuh yang cukup mengghairahkan itu.

Bodohnya Tuan Malik meninggalkan perempuan yang secantik ini. Engkau tak mahu, untung aku boleh pakai sepuas2nya, fikir orang tua itu. Buat apa dibazir. Apalagi dia juga sedar bahawa isteri majikannya yang belum mempunyai anak itu juga amat dahagakan seks. Dalam umur yang baru menjangkau 25 tahun tentu dia ingin dibelai sentiasa. Dia sendiri juga sama, setelah ketiadaan isterinya sudah beberapa tahun ini. Walau umurnya dah nak mencecah 60 tahun, namun masih lagi kuat tenaganya. Dan sejak berduaan saja dengan isteri majikannya itu, semakin menjadi-menjadi pulak keinginannya.

Dia menyentuh kedua buah dada yang membusut itu dan meramas-meramas lembut. Terdengar nafas Maria turun naik semakin kencang sikit dan puting buah dadanya mula mengeras dan berkerut-kerut. Dia berhenti seketika untuk membuka butang baju tidur isteri majikannya. Selesai membuka butang, dia terus saja menarik ke kiri dan kanan. Kemudian dia melucutkan kain yang dipakainya sendiri. Batangnya sudah terpacak keras. Mahu saja dia menindih tubuh isteri majikannya, tapi dia sedar dia tidak harus gopoh. Dia harus mengghairahkan Maria dulu supaya isteri majikannya akan mengikut apa sahaja kehendaknya nanti.

Dia naik ke atas katil dan tidur mengiring di tepi isteri majikannya yang masih nyenyak. Tangannya merayap semula ke dada Maria. Seronok dia meramas-meramas kedua belah buah dada yang membusut itu. Sekali dia menggentel kedua-kedua puting yang menjadi keras semula. Sekali lagi nafas Maria turun naik dengan cepat. Orang tua itu merapatkan tubuhnya ke tubuh Maria. Digesel-Digesel batangnya pada peha Maria sambil dia mencium buah dada isteri majikannya. Apabila mulutnya terjumpa terus saja dia menghisap puting buah dada yang keras itu. Tangannya pula merayap ke celah kangkang Maria. Dia menggosok-menggosok indah Maria.

“Mm..” Maria mengerang sambil pehanya dengan sendiri terbuka.
Pak Mat mengusap-mengusap bulu-bulu halus yang menutupi kemaluan Maria sebelum jarinya ke celah bibir yang sudah mulai lembab sedikit. Digosok-Digosok dan dikuis-kuisnya lembut sehingga di celah-celah bibir itu mulai basah. Mukanya meninggalkan dada Maria. Dia mencium pipi Maria sebelum mulut mereka bertemu. Mulut Maria terbuka menerimanya. Jarinya mulai keluar masuk kemaluan Maria. Kemudian dua jari masuk ke dalam kemaluan isteri majikannya pula.

“Uuhh..” tiba Maria mendengus sambil membuka matanya. Terkejut seketika dia melihat muka Pak Mat hanya beberapa inci dari mukanya. “Huh..?” “Pakcik stim..” “Kenapa tak kejutkan Maria? Datang curi-curi pulak..” “Saja..” “Kalau datang mintak takut Maria tak bagi?” “Heh heh.” “Kalau mintak takkan lah Maria tak bagi. Kan Maria bagi petang tadi..”
Dia tersenyum memandang Pak Mat.

“Mm..” dia memandang ke bawah sambil tersenyum apabila terasa jari orang tua itu menggentel-gentel kelentitnya. “Kamu ni dah lama tak kena, ya?” “Kan petang tadi dah kena dengan Pakcik..” “Yalah, sebelum tu maksud aku.” “Kenapa Pakcik cakap begitu?” “Aku gentel sikit, kamu dah cukup basah..” “Memanglah dah lama tak dapat..”

Tangan Maria memegang batang Pak Mat yang asyik menyucuk-menyucuk pehanya. Dibelainya dengan lembut. Kemudian dilancapnya perlahan-perlahan sehingga orang tua itu pula yang mula mengerang. Maria melepaskan seketika batang itu sebelum menolak Pak Mat supaya tidur melentang. Dia menindih badan orang tua itu tetapi dengan kepalanya ke bawah. Dipegangnya batang itu semula sebelum membongkokkan kepalanya. Maria menjilat sekeliling kepala tombol itu sebelum dimasukkan ke dalam mulutnya. Kemudian dia menghisap perlahan-lahan.
Cukup stim orang tua itu dikerjakan Maria dengan mulutnya sehingga dia terasa akan pancut dalam sedikit masa saja lagi. Dia pun tidak tahan sabar lagi. Terus diangkatnya punggung Maria supaya naik ke atasnya. Kedua lutut Maria berada di sebelah kiri dan kanan kepala Pak Mat.

Terpampanglah kemaluan Maria yang terbuka luas hanya beberapa jengka dari muka orang tua itu. Tak sabar-sabar lagi orang tua itu pun menyembamkan mukanya ke indah Maria. Lidahnya terus saja masuk ke celah-celah bibir indah isteri majikannya sambil tangannya meramas-meramas punggung Maria yang lebar itu. Kemudian tangannya membuka punggung Maria, meninggalkan burit Maria seketika untuk naik ke atas sikit mencari lubang jubur isteri majikannya pula.
Dijilatnya tempat itu pula sehingga Maria kegelian dibuatnya. Sedap ada, geli ada, jijik pun terasa. Tapi biarkan kalau itu yang orang tua itu suka. Lama mereka dalam posisi 69 itu sebelum Maria bangun semula. Dia bertinggung di atas Pak Mat. Dipegangnya batang orang tua itu sebelum dia melabuhkan buritnya ke atas kepala tombol. Dengan amat mudah sekali batang itu masuk ke dalam lubangnya yang memang sudah cukup basah. Apabila batang itu tenggelam sepenuhnya, Maria mengemut2kan kemaluannya.
“Aah..” orang tua itu mengerang. “Kenapa? Tak suka?” “Ada ke tak suka?” Pak Mat menjawab. “indah kamu ni memang cukup sedap.”

Dia memegang punggung Maria supaya tidak bergerak sebelum dia mencabut sedikit kemudian masuk semula. Dia selang seli melaju dan memperlahankan tujahan ke dalam Maria.
“Oohh..” Maria pula mengerang. “Kamu? Tak suka?” “Memanglah batang Pakcik pun sedap. Kalau tidak tak kan mau Maria bagi kat Pakcik,” dia berkata sambil menunduk dan mengucup mulut Pak Mat.

Sambil itu Maria menggerak-gerakkan punggungnya seperti orang sedang menari gelek dan dalam sekejap masa saja burit Maria mengembang sedikit dan dia terus sampai ke kemuncaknya. Orang tua itu terus mengocak indah Maria sehingga isteri majikannya mula ghairah semula.
“Maria?” “Mm?” isteri majikannya menjawab manja. “Kalau Pakcik mintak sesuatu, Maria bagi tak?” “Hmm, apa dia?” “Boleh Pakcik pancut dalam mulut Maria?” “Terserah kalau Pakcik mahu..”

Lalu orang tua itu mula menojah indah Maria dengan lebih laju lagi. Apabila Maria terasa batang itu menjadi begitu tegang di dalamnya dia terus mencabut batang tu dari celah kangkangnya. Cepat-Cepat dia mengambil batang itu ke dalam mulutnya dan menghisap pula.

“Arrgh..” orang tua itu mengerang dan memegang kepala isteri majikannya dan air maninya terpancut di dalam mulut Maria.
isteri majikannya menghisap-menghisap hingga terkeluar semua air mani dan ditelannya. Apabila batang itu mulai lembik baru dilepaskan dari mulutnya. Kemudian Maria menngucup batang yang telah begitu mendatangkan kepuasan kepadanya sedikit masa tadi. Seolah-olah susah nak dipercayai, batang yang sudah lembek itu telah berjaya membuak-buakkan nafsunya tadi. Mereka tertidur dalam keadaan bogel.

3 comments:

  1. kalin buleh ceking. atau bleh buat laporan terhadap negara sya haker terkenal daerah medan tuntungan. inila bisnis ygmemuaskan sya dalam hidup sex puas uang puas juga sya kaya mengurupsi negara dan masyarakat nama sya sri hartati

    ReplyDelete
  2. buka saya di facebok. mbak lin.

    ReplyDelete
  3. Hi..girl,student,janda,isteri kesepian gersang nakkan phonesex melancap whatsapp saya 01116561747

    ReplyDelete