Saturday 12 April 2014

Cikgu Kasturi



Saya seorang murid form 5 berbangsa cina,saya mengambil pelajaran pendidikan moral di sekolah saya. Guru pendidikan moral saya adalah seorang gadis india yang comel, namanya Kashturi, body dia amat baik.Umur dia kira kira 25-27 tahun, mulut yang sederhana saiz itu paling best digunakan untuk menghisap kotek.

Oleh kerana pendidikan moral bukanlah satu pelajaran yang mudah untuk ditangani, saya dan beberapa kawan pun meminta cikgu Kashturi mengajar tuition. Cikgu pun bersetuju dengan kami.

Kami tuition di rumah cikgu Kashturi, setiap kali selepas tuition kat sana, kami empat mesti stim kerana cikgu selalu berpakaian t-shirt putih yang boleh see thought sehingga dapat lihat bra hitamnya.

Pada suatu hari, hujan yang lebat bermula berturun,sebelum hujan mula saya sudah sampai kat rumah cikgu kashturi tetapi kawan saya belum sampai. Saya dan cikgu menunggu mereka selama setengah jam tetapi mereka masih belum wujud. Cikgu tidak mengajar apa-apa kerana berasa tidak adil kepada pelajar lain.

Oleh kerana cuaca sangat sejuk, saya dan cikgu pun berasa lapar. Cikgu tanya saya nak makan keh tak nak. Saya pun menjawab nak dan kami berdua pun mula menyediakan makanan.

Selepas setengah jam, makanan kami pun terhidang. Apabila cikgu sedang menghidang makanan, saya dapat lihat tetek cikgu yang besar itu tergoyang-goyang. Saya tidak dapat menggelak daripadanya dan terus melihat. Tiba-tiba, cikgu nampak perbuatan saya,dia tanya :

" Eii,tak pernah lihat keh?? "

Saya berasa malu dan berdiam diri saja. Kami pun duduk dan makan bersama. Cikgu berduduk sebelah saya. Tiba-tiba, saya berasa sesuatu barang sedang bersentuhan dengan kotek saya yang stim itu, saya pun lihat apa benda itu. Saya nampak tangan cikgu sedang menyentuh 'adik' saya dengan perlahan-lahan. Cikgu bertanya:

" Ohh, bukan kecik, saya ingat kanak-kanak cam awak nie mesti kecik sangat. "

Saya tidak dapat menjawab apa-apa kerana berasa terkejut. Cikgu membuka zip saya and mengeluarkan 'adik' saya dari seluar dalam saya. Dia mula gerak tangan dia dari atas ke hujung 'adik' saya. Ini adalah kali pertama 'adik' saya dipegang orang lain, biasanya saya hanya gongcang sendiri.

Tangan yang lembut itu bersapu-sapu dengan kotek saya yang keras itu. Dia memegang tangan saya dan menyapu tetek dia yang besar itu, tetek dia lembut.
Saya tidak dapat mengawal tangan saya yang lapang itu dan terus memasukkan ke dalam skirt cikgu dan bermain dengan cipap cikgu. Saya menggunakan 2 jari untuk memasukkan ke dalam lubang cikgu.

Cikgu berkata bahawa jangan membazirkan makanan dan dia meletakkan sekeping sayur di atas kotek saya dan makan sayur itu, selepas itu dia mengisap batang saya dengan mulut yang sederhana saiz itu. Saya berasa sungguh anih kerana ini adalah kali pertama batang saya dihisap.

Cikgu mengulum batang saya habis-habis. Saya berasa nak cum tetapi saya berusaha untuk bertahan. Mulut cikgu yang panas and air liur cikgu menjadikan kotek saya basah.

Selepas 10 minit dia menghisap batang saya. Dia berhenti dan dia membaling di atas meja. Saya menanggalkan seluar dalam cikgu. Bulu cikgu amat banyak. Saya bermain pantat cikgu dengan jari saya. Pantat india yang hitam itu sangat sexy nampaknye.

Saya juga meniru cikgu dan meletakkan sekeping daging ayam di depan lubang cikgu.
Saya mula menjilat pantat cikgu, muka cikgu kelihatan comel apabila saya menjilat dia. Dia menekan kepala saya.

Air yang keluar dari lubang cikgu sangat sedap ditelan, manis. Saya berasa sangat letih kerana perlu melutut di atas kerusi untuk menjilat cikgu yang berada di atas meja. Saya pun naik ke meja itu dan kami memulakan 69.

Dengan tidak membazirkan masa saya mula mencucuk batang saya ke dalam lubang pantat cikgu. Tangan saya pun tidak bosan kerana boleh memegang tetek cikgu yang lembut itu sepuas-puas hati.

Lubang pantat cikgu boleh dikatakan sangat ketat. Cikgu menjerit kesakitan kerana saya bergerak dengan sangat cepat. Cikgu minta saya bergerak pehlahan sikit dan saya pun ikut katanya. Selepas itu saya bergerak semakin cepat dan cikgu tidak menjerit kesakitan tetapi kali ini dia menjerit seperti sangat enjoy dengannya.

Sebelum saya nak pancut, saya keluarkan adik saya dari gua cikgu. Cikgu berpusing buntut bermuka dengan saya, dia suruh saya jilat lubang buntut dia. Saya pun menjilat serta menggunakan jari saya untuk memainkan lubang itu.

Selepas lubang belakang cikgu dah cukup basah, saya pun mencucuk batang saya ke dalamnya. Perasaan ini sangat berbeza dengan perasaan bermain lubang depan. Lubang yang ketat itu sangat susah dimasuki dan selepas masuk perasaan itu memang syok sekali.

Saya sudah tidak boleh tahan dan hendak pancut kali ini, saya mengeluarkan 'adik' saya dan menekan kepala cikgu ke arah senjata ini. Cikgu terpaksa mengulum seluruh batang saya dan saya pun cum di dalam mulut cikgu.

Ok, sampai sini aje kisah benar ini. Saya boleh sumpah kisah ini benar-benar berlaku dan ini adalah kali pertama aku. Ada banyak lagi cerita yang belum tuan-tuan dan puan-puan tau lagi dan cerita ni akan saya beritahu lain kali.

No comments:

Post a Comment