Saturday, 12 April 2014

Kisah Rumah Warden


Semasa aku sekolah kat asrama dulu aku ni ramai kakak angkat. Aku tinggal di asrama lelaki. Pada satu hari salah sorang kakak angkat aku, kak hasni, ajak aku gi ke asrama pompuan tapi aku takut. For sure aku ni lelaki, dia kata takpa . Aku pun ikut lah. Aku tak tahu apasal dia pangil aku time tuh. Dahlah waktu malam pukul 12 pulak tuh...!

Dia kata nak bawak aku gi rumah kakaknya. Aku pelik gak apasal...? Pastu barulah aku tahu yang kakak dia ni cikgu Manisah, seorang warden di asrama pompuan,dan juga cikgu bm aku. Pastu dia panggil aku masuk dalam rumah. Fulamak cantik siot permandangan dalam rumah tu, ada macam-macam gambar pompuan telanjang...!

Pastu kak Hasni ajak aku mandi. Aku ikut jer, masa tuh dia bukak baju, coli, seluar pendek, dan spender. Peh besar gila tetek dia. Baru aku tahu apasal kak Hasni glamour kat sekolah...! Pastu dia suruh aku bukak pakaian. Aku ikut je. Belum sempat aku bukak spender sampai habis, dia dah mula kulum aku punya pelir. Aku pun tekan kepalanya sampai batu pelir aku pun masuk dalam mulut dia. Pastu aku dengar ada orang bukak pintu bilik air. Aku lihat cikgu Manisah masuk tanpa coli dan panties.

Peh kakak ngan adik tetek sama besar, pantat sama putih, dan bontot sama gebu. Pastu dia datang jilat bontot aku. Aku dah tahan nih mana boleh dua-duanya nak jilat. Aku pun angkat kak Hasni Aku suruh dia baring dan aku jilat pantat dia. Manakala cikgu Maisah pula kulum aku punya pelir. Masa aku jilat pantat kak Hasni air pukinya meleleh keluar. Bau macam pantat kelintit dia terkeluar. Pastu cik Manisah kata "awak anak murid saya jadi awak kena jilat pantat saya juga."

Aku menukar posisi dengan aku jilat pantat Manisah, sementara Hasni kulum kote ku. Peh.... best sial....! Hasni kata sedap. Manisah pulak mengerang "ah...! ahhhh...! Perghhh..... auww...! Best laju lagi-laju lagi." Pastu kami beralih tempat ke bilik tidur cikgu Manisah kerana bilik air tak begitu selesa. Dalam bilik, Manisah dan Hasni berebutkan kote ku. Mereka nak pantat masing-masing dijolok dulu. Aku terpaksa buat pilihan. Aku pilih Manisah dulu pasal puki dia takda bulu sangat. Aku jolok puki Manisah, manakala mulut aku bermain-main ngan pantat Hasni. Best sial....! Masa aku jolok puki Manisah, dia mengerang sambil masa tuh juga aku pancut dalam pantat dia. Meleleh air maniku keluar dari pukinya...!

Pastu aku kena jolok burit Hasni pulak. Seperti tadi, tapi kali ni Manisah jilat bontot Hasni. Baru aku tahu yang Manisah ni suka lelaki dan juga pompuan. Pastu aku pancut dalam puki Hasni. Aku tak tahan lagi dan aku pancut pula dalam mulut mereka berdua. Banyak kali juga aku memancutkan air mani.....! Selepas aku pancut dalam mulut adik beradik tadi, aku biarkan mereka bergomol sesama sendiri. Pehh....! Best gak tengok lesbian nih....!(ceritalucahku.blogspot.com)

Selepas selesai pergomolan mereka, kami menyambung kembali adegan tadi dengan membubuh sabun di atas badan masing-masing. Pastu kami tetidur hingga pagi. Nasib baik hari tuh hari minggu. Bila semua pelajar dah keluar ke bandar, kami menyambung zina kami hingga ke petang....! Itulah yang berlaku masa aku form 2.

19 comments:

  1. Replies
    1. FREE ONLINE PORN

      Mother-Son Sex Scandals, Deep Anal Fuck Video xxx

      Muslim Girls Raped Video, Naked Virgin Muslim Girls

      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son

      School Girls Force Ass Fuck Hard Anal Fuck By Father Video Collections

      Afgan Muslim College Girls Raped By American Soldiers

      Desi Indian Bhabhi Hairy Armpits And Hairy Pussy Video By Her Devar

      Hairy Pussy School Teacher Fucked By Her Student In Class Room

      Hairy Pussy School Teacher Fucked By Her Student In Class Room

      Muslim College Girls Virgin Fuck Video, Muslim Girls Sex With Her Hindu Boyfriend

      Pakistani Girlfriend Mahbuba Forced Raped In Jungle By Her Boyfriends And Many Friends

      16 men gangrape this little school girl

      CHILD TEEN girl Fucked By an Old Teacher In School

      Indian HD porn videos And Photos Uncommon collection

      HOLLYWOOD, BOLLYWOOD, TOLLYWOOD Actress NAKED VIDEOS EXPOSE

      Arab nube girls sexy uncommon collection

      cute little nube Indian girls sexy uncommon collection

      Busty big boob nube girls sexy uncommon collection

      Father and Daughter Enjoying Sex, Indian Incest Sex Pictures

      sexy Indian pornsters uncommon videos

      Mallu Aunty Big Boobs White Pussy Pics

      INDIAN, PAKISTHANI Real Girlfriend Forcely Fucked By Boyfirend Friends In Hotel

      CHILD TEEN girl Fucked By an Old Teacher In School






































      ………… /´¯/)
      ……….,/¯../ /
      ………/…./ /
      …./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
      /’/…/…./…..:^.¨¯\
      (‘(…´…´…. ¯_/’…’/
      \……………..’…../
      ..\’…\………. _.•´
      …\…………..(
      ….\…………..\.

      Delete
  2. Kepada sesiapa yg ingin pukinya dijilat, biji kelentitnya dihisap dan lubang pukinya dijolok dengan lidah, boleh hubungi sy atau whatsapp di 0197182302 utk temujanji..area johor baharu..

    ReplyDelete