Saturday 12 April 2014

Di Tebuk Pak Haji



Peristiwa ini berlaku semasa kami sekeluarga bercuti di Melaka. Masa itu kami sekeluarga tinggal di rumah Pak Ngah dan ayah terjumpa kawan lamanya, Haji Idris di Melaka. Haji Idris ini lelaki yang agak berumur daripada ayah ku yang lebih kurang dalam lingkungan 55 tahun ke atas. Ayah menjemput Pak Haji untuk makan malam bersama kami di rumah Pak Ngah. Semasa waktu itu Ayah membincang mengenai hal business dengannya dan kemudian Pak Haji berkata di akan menghantar document mengenai perkara tersebut kepada ayah dalam masa beberapa hari lagi. 3 hari kemudian Pak Haji datang ke rumah Pak Ngah untuk menyampaikan document tersebut kepada ayah tetapi ayah dan yang lain tiada dirumah kerana mereka ke Port Dickson untuk berkelah dan aku tidak ikut mereka.
“Assalammualikum”.
Aku balas salamnya dan bertanya, “Pak Haji datang nak jumpa ayah ke?”. Lalu dia jawab, “Ya”.
“Ayah tak ada?”, tanya Pak Haji.
Aku jawab, “Tak ada Pak Haji, mereka semua ke Port Dickson untuk berkelah, jemputlah masuk dulu”. Lalu Pak Haji masuk dan duduk di ruang tamu.
“Pak Haji tunggu sebentar ya! Inah buatkan kopi”.
“Ini document yang Pak Haji nak bagi ayah kemudian ini ada kuih untuk kamu semua”, kata Pak Haji. Lalu aku menjemput Pak Haji untuk minum lalu aku minum bersamanya sambil memakan kuih yang diberinya. Selepas beberapa minit, aku terasa berada dalam keadaan separa mabuk. Kemudian aku perasan yang aku berada di atas katil aku dan aku tidak tahu bagaimana aku sampai di sana dan aku dengar suara Pak Haji. “Inah!berapa umur Inah sekarang?”. Aku terus jawab enam belas lalu aku tanya,
“Apa Pak Haji buat ini?”.
Pak Haji kata, “Inah!Inah ini cantik dan Pak Haji nak tahu Inah ini anak dara kah?”.
Lalu aku kata “Pak Haji apa Pak Haji cakap ni?Inah takut Pak Haji”. “Jangan takut Inah kan Pak Haji ada”, kata Pak Haji sambil menanggalkan pakaian ku satu demi satu. Aku mengeliat setiap kali geseran tangannya yang berkulit tebal dan kasar itu terhadap kulit tubuh ku yang lembut dan gebu itu.
Aku berkata, “Jangan Pak Haji Inah ni anak kawan Pak Haji Inah ni dara Pak Haji”. Kata-kata ku tidak dihiraukan oleh Pak Haji. Kini aku dapat rasakan sekujur tubuh ku tidak ditutup oleh seurat benang di nikmati oleh mata Pak Haji yang liar itu. Matanya menikmati setiap pelusuk tubuh ku dengan penuh hawa nafsu. Tubuh ku yang putih gebu itu menjadi sasaran nafsu Pak Haji. Aku semakin hanyut dalam kemabukan. Aku dapat merasa tangan yang kasar mula meramas gunung dada ku yang masih segar memuncak itu. Kulit tangannya yang tebal dan kasar itu membuat aku mengeliat tetapi aku tidak berdaya menentang hawa nafsunya. Puncak gunung ku mula mengeras. Kemabukan ku kini bercampur keasyikkan yang teramat sangat.
Aku merintih, “Argh jangan jangan di sana Pak Haji... Argh hhmmm Arggg jangan”. Kata-kata ku tidak dihiraukan oleh Pak Haji yang telah dikuasai oleh gunung ku. Kini gunung susu ku dinyonyot seperti bayi kelaparan. Puting ku di geser dengan gigi Pak Haji yang matang itu. Aku dapat rasakan bibir serta lidahnya yang tebal, berkedut dan kasar serta berliur itu menerkam tetek ku yang masih subur itu seperti harimau yang kelaparan. Aku mengalah pada hisapannya lalu tanpa aku sedari aku merintih.
“Hmmmm sedapnya Pak Haji Inah nak lagi”. Kini tangannya mula merayap ke kawasan terlarang lembah dara ku.
“Hmmmmmmm aaarrggghhhhh”. Aku merintih kesedapan. Jari jemarinya mempermainkan terowong dara ku. Aku mengeliat.
“Aarrgh Pak Haji jangan di situ tolonglah jangan di situ ooohhh sedap lagi Pak Haji lagi jangan berhenti Pak Haji”. Kini Pak Haji melajukan penerokaan ke dalam terowong ku itu. Setiap tusukan jarinya menjadikan lembah ku itu dibanjiri dengan air nikmat. Keasyikkan aku tidak dapat ku kawal lalu ku kata, “Pak Haji Inah nak Pak Haji”.
“Inah pasti?”. tanya Pak Haji. Aku hanya anggukkan kepala ku sebagai tanda setuju. Kini Pak Haji menanggalkan pakaiannya dan terserlah tongkat Pak Haji yang berumur, tebal dan berkedut itu yang telah bersedia untuk meneroka lembah ku. Pak Haji membisikkan kat telinga ku, “Inah Inah kena tahan sakit dulu ya nanti lama-lama Inah rasa lain pula”. Aku mula resah. Pak Haji mula menempatkan kepala tongkatnya di luar terowong ku. Aku mula takut. Tiba-tiba aku dapat rasakan terowong ku di ceroboh oleh tongkat yang 2 kali lebih besar daripada saiznya. “Aaarrrggggghhhhhh sakit Pak Haji berhenti Pak Haji Inah tak tahan lagi Pak Haji tolong Pak Haji aarrggg adduuhhh aaarrrggghhhhhh hhhhmmmmm”. Aku ditusuk bertubi-tubi oleh Pak Haji dengan rakus sehingga aku jadi basah. Aku mengerang kesakitan.
“Pak Haji cukup Pak Haji Inah tak tahan lagi tolonglah aduh Inah ni dara Pak Haji”. Air mata ku bergelinangan tetapi Pak Haji menjadi lebih rakus dan merabakkan terowong ku dengan tusukan bertubi-tubi itu. Aku merayu padanya untuk berhenti.
“Pak Haji tolong berhenti Pak Haji Inah dah tak tahan ni”. Rayuan aku tidak dilayan dan tiba-tiba aku mengerang, “Aaarrrgghhh hhhmmmm aarrgghhh Paakkkkkkkkk Haaaaaaaaaaaaaji”. Aku mencapai puncak nikmat dan kemudian aku mula merasa kehangatan benih Pak Haji disembur ke dalam terowong ku. Selepas kejadian itu, Pak Haji sering mengunjungi kami di KL dan merabakkan terowong ku lagi.

5 comments: