Friday, 12 September 2014

Akibat Seksi



Pagi-pagi lagi aku dah bersiap untuk pergi ke pekan. Tujuan aku untuk pergi memasukkan check yang diberi oleh ayahku ke dalam bank dan pergi ke salun rambut untuk cuci danlayer rambut. Walaupun aku bertudung, tetapi kecantikan rambut mesti aku jaga. Selepasmenyemburkan perfume ke badan, sekali lagi aku pergi ke cermin untuk memeriksa pakaianyang aku pakai. Ok, aku nampak cantik berpakaian begini. Berbaju kebaya pendek yangketat. Baju kebaya satin yang aku pakai agak ketat hingga menampakkan bentuk buah dadadan pinggang aku, ditambah pula dengan kain batik yang ketat benar-benar menonjolkanpunggungku yang bulat dan tonggek. Bila dilihat dari tepi, tubuhku melentik dengan hiasan punggung yang besar tonggek dan buah dadaku yang menonjol. Dapat aku lihat jalur coli dan seluar dalam ku dengan jelas. Hah, biar semua lelaki diluar sanatu terliur tengok kecantikan aku. Semasa dalam bas, ramai lelaki tengok tubuh aku tak lepas, apakan lagi time kat pekan, boleh katakan aku memang jadi perhatian. Selepas selesai urusan bank dan salun rambut,aku pergi ke restoran dan order teh o ais limau untuk hilangkan dahaga. Time aku tungguhidangan, aku ternampak seorang lelaki bertinggi sederhana, berbadan sederhana tapi agaktegap sedikit dan wajahnya aku tak dapat lihat sangat kerana terlindung oleh pekerjarestoran yang lalu lalang. Orang ituaku lihat berada di luar restoran dan kelihatan seperti nak masuk ke restoran. Jangkaan aku tepat sekali, dia terus masuk ke restoran dan sambil matanya mencari tempat kosong, dia order minumannya kepada pekerja restoran itu. Akuperhatikan keliling memang dah tak de tempat kosong, yang kosong hanyalah meja ku. Tiba-tiba dia terpandang meja aku kosong dan terus dia menuju ke arah mejaku tanpa disuruh. Dia lihat aku duduk sorang-sorang dan dia pun bertanya,

"Awak sorang je ke? Meja lain penuhlah, boleh saya duduk semeja dengan awak?" tanyanya.

Aku terpaku, bukan kerana pasal aku tak kasi dia duduk situ, tapi pasal kehenseman dia. Muka ada iras-iras Norman Hakim. Tapi aku rasa dia lagi hensem dari Norman hakim. Cuma badannya tak tough.

"Boleh tak?" tanyanya lagi minta kepastian.

"Oh, boleh.. boleh.." kataku kelam kabut.

Dia tak banyak bercakap, sekadar tanya samadaaku nak makan atau tidak dan kemudiandia sibuk dengan hand phonenya, asyik ada call je pastu borak pasal problemlah, sharelah, harga naiklah itulah inilah dengan handphonenya. Lepas air aku habis, aku minta diri danbayar di kaunter dan terus menuju ke kedai handphone untuk top up. Aku tinggalkan dia sendirian. Agak lama juga aku dikedai handphone, siap belek-belek handphone jenis barudan tengok housing lawa-lawa. Selepas itu aku terus menuju ke bas stop nak balik kerumah. Aku sorang-sorang kat bus stop, boring juga, pastu teringat pulak kat lelaki tadi, hensem jugak. Boleh buat modal melancap kat dalam bilik nanti. Tengah aku berangan lelaki tadi berasmara dengan aku, tiba-tiba ada kereta warna biru berhenti betul-betul depan aku. Aku tak pasti kereta apa, tapi ada stiker Subaru kat pintu belakang dan ada tulisan Impreza kat cermin segitiga yang kecil tu. Aku tak nampak sape ade kat dalam kereta tu pasal cerminnyagelap. Tiba-tiba cerminnya terbuka dan aku lihat lelaki yang akujumpa tadi ade dalam kereta tu. Dia lambaikan tangan. Hati aku rasa cam nak gugur, mana taknya, aku baruje lepas

"Ye, naiklah, saya hantar awak balik" pelawa lelaki itu Dengan tak banyak cakap aku terus masuk dalam keretanya dan dia pun terus memandu
sambil bertanya rumah aku kat mana. Aku pun bagi tau lah kat mana rumah aku.

"Nama awak siapa?" tanya ku 

"Nama saya Jeffry, Johan Jeffry bin Abd. Halim, awak pula?" 

"Nama saya Ayu, NurhidAyu.." 

"Ayu dah kawin ke belum?" tanyanya 

"Belum, kenapa?" balasku 

"Saya ingat Ayu dah kawin." 

"Ye ke, kenapa Jeff cakap macam tu?" 

"Maaf ye, saya takut Ayu marah, saya lihat Ayu nampak matang. Mungkin pasal cermin mata tu, satu lagi bentuk tubuh Ayu." 

"Ayu nampak gemuk ke?" tanyaku 

"Tak, tubuh Ayu cantik dan ramping cuma bab punggung tu yang besar, lebar dan tonggek, walau bagaimanapun, Ayu tetap cantik."

Kata-katanya membuatku gembira dan kalau boleh aku nak peluk dia kat dalam kereta tu, tapi takut dia kata aku gatal pulak. Selepas sampai di rumahku, aku mengajaknya masuk kedalam rumah. Dia kelihatan agak malu-malu, segan dengan orang tua aku katanya. Puas aku beri salam tapi takde orang jawab, rupanya orang tua ku dan adik-adik aku keluar.Cuma ada nota atas meja, ' Along, mak dan abah bawak adik kau pergi Bandar tengok ekspo. Malam nanti balik. Kau jaga rumah'. Nota yang ditinggalkan sungguh menggembirakan, maknanya Jeffry boleh tinggal lama sikit, bolehlah aku ingat muka dia cukup-cukup untuk aku melancap malam ni. Selepas aku menanggalkan tudung, aku pergi ke dapur untuk membuatkan Jeffry air dan kemudian aku membawa segelas air untuk Jeffry di ruang tamu. Kemudian kami berborak tentang diri masing-masing dan aku kini tahu bahawa dia bekerjasebagai eksekutif pemasaran di sebuah syarikat swasta. Sepanjang aku berborak, akuperhatikan matanya tak henti-henti mencuri pandang buah dada aku yang sendat dibalut

"Jeff, tadi kata pasal punggung Ayu besar dan lebarkan? Adakah sebab tu Jeff ingat Ayu dah kawin?" tanyaku mencucuk jarum

"Ye, mungkin bentuk punggung Ayu begitu seksi kerana perubahan hormon atau......"tiba- tiba dia mematikan kata

"Atau apa Jeff?" tanyaku ingin tahu.

"Atau Ayu kuat melancap. Ayu kuat melancap ye?" tanyanya.

Aku tersenyum malu. Terdiam tak terjawab, namun aku.tahu, Jeff dah dapat jawapannya.

"Biasa kalau lancap, Ayu buat camne dan siapa yang Ayu bayangkan?" tanyanya menyelidik

"Ayu Cuma mainkan biji dan lurah je, Ayu tak masukkan dalam, takut pecah." Kata kuterketar-ketar menahan malu.

"Biasanya Ayu berangan main dengan artis yang hensem dan lelaki hensem yang Ayu nampak kat tempat kerja. Jeff pernah lancap?" tanyaku pula.

"Pernah, sekarang ni pun Jeff rasa nak melancap depan Ayu. Jeff tak tahan tengok Ayu" katanya sambil membuka seluarnya dan mengeluarkan batangnya yang besar dan sedia
tegang keras itu.

Perlahan dia bangun dan duduk rapat disebelahku, tangannya mencapai tanganku danmeletakkannya ke atas batangnya yang keras itu. Tanpa disuruh aku memegang danmengusap-usap batangnya.

"Ohhhh, lembutnya tangan Ayu, impian Ayu akan tercapai hari ini." Katanya sambiltangannya mengusap-usap pehaku dan menyelinap masuk kedalam belahan kain batik yangku pakai mencari kelengkangku. Aku mengerang kecil kerana kenikmatan bijiku dimainkan dengan lembut dan berterusan.

"Jeff, Ayu berani buat begini dengan Jeff bukan kerana Ayu murah, tapi sekadar nak alami pengalaman sebenar yang Ayu selalu angankan" kataku perlahan.

Jeff tidak membalas kata-kataku, dia menghampiri wajahnya ke mukaku dan melekapkan bibirnya ke bibirku. Sungguh pandai dia bermain lidah di dalam mulutku sambil tangannyatak henti-henti menggentel dan mengusap lurah berahiku. Aku semakin lemas dalam nafsu yang semakin memuncak.  Genggaman tanganku di batangnyayang keras itu semakin kuat, sekuat gelora nafsu kuyang sedang membara ini. Aku kocok batang Jeff turun naik dengan lembut dan pantas. Jeff seperti terhenjut-henjut melayan hayunan tanganku di batangnya. Melihat wajah Jeff yang semakin kemerahan dan matanya semakin galak memerhatikan seluruh tubuhku, nafsuku sudah tidak tertahan lagi. Terasa seperti sesuatu akan meletupdari dalam rahimku. Nafasku semakin tak keruan. Jeff semakin galak memainkan bijiku dan lidahnya memainkan telingaku bersama hembusan nafasnya yang lembut itu. Aku sudah tak Ku kepit tangannya dan bersama itu aku menjerit kecil diiringi letupan nafsu yang membawaku ke alam fantasi yang tak pernahaku alami. Aku menggigil melayan otot ku yang kekejangan. Mencurah-curah air nikmatku mengalir keluar membasahi tangan Jeff. Kemudian Jeff mengeluarkan tangannya dari dalam kainku. Dia mengelap tangannyadengan alas meja dan kemudian dia memelukku dengan erat sambil mencium kening danpipiku.

"Ayu dah puas sayang" tanyanya lembut.

Aku tidak berdaya hendak menjawap, cukup sekadar aku anggukkan kepala sambil aku menyandarkan kepalaku ke bahunya. Kemudian Jeff membaringkan aku di atas sofa itu, aku lihat dia mengusap-usap batangnya dan kelihatannya semakin tegang dan keras. Jeff selak kain batikku, di tariknya seluar dalamku ke bawah untuk menanggalkannya. Kemudian dia merapatkan batangnya ke kelengkangku yang telah dibukanya dengan agak luas itu. Aku tidak berdaya hendak membantah,namun aku gagahkan jua untuk menahan tindakan Jeff sebelum dia pergi lagi jauh. Aku tutup kelengkangku dangan kedua-dua tapak tanganku sambil aku berkata,

"Jeff nak buat apa? Janganlah buat yang teruk-teruk" rayuku sayu.

"Bukankah Ayu rela Jeff buat camni?" tanyanya kepadaku
"Ayu masih dara Jeff, tolonglah. Bukankah kita hanya nak melancap bersama saja?" rayuku
lagi

Jeff tidak mempedulikan rayuanku, disentap tanganku dengan kuat dan terserlahlah lubang kemaluanku untuk dijamah batangnya. Tanpa banyak bicara, Jeff terus memasukkan batangnya yang keras itu kedalam kemaluanku terus sampai ke dasar. Aku menjerit dengan agak kuat sambil pipi ku digenangi air mata. Kesakitan yang ku alami amat perit, aku merayu kepada Jeff untuk menghentikan perbuatannya namun segalanya sia-sia. Jeff semakin galak menghayun batangnya keluar masuk dari kemaluanku dengan agak perlahan sambil kedua- dua tangannya memegang kedua-dua tanganku.

"Tolonglah Ayu, relakanlah. Jeff tak tahan tengok Ayu dari pekan tadi." Katanya sambal melajukan dayungannya.

"Jeff rasa, bukan Jeff seorang sahaja yang berahi dengan Ayu, rasanya semua lelaki di pekan tadi juga akan buat seperti apa yang Jeff lakukan jika mereka di tempat Jeff sekarang. " Ooohhh... sedapnya sayang." Kata Jeff.

Aku rasa sungguh menyesal. Menyesal kerana gemar berpakaian yang mampu membuatkan lelaki berasa ghairah. Kerana ingin di pandang cantik, aku pakai pakaian yang mendedahkan bentuk tubuhku untuk tatapan orang. Namun kini sudah terlambat, dara yang ku jaga sejak kecil telah musnah. Musnah akibat diperkosa oleh seorang lelaki yang mengagumi kecantikanku, seorang lelaki yang aku tidak kenal selama ini. Sekali lagi aku merasakan kenikmatan apabila hentakan batang Jeff semakin kuat di dalam farajku. Ledakan demi ledakan aku semburkan kebatang Jeff yang tertanam keluar masuk di dalam kemaluanku. Aku lihat Jeff semakin tak keruan. Hayunannya semakin laju dan akhirnya dia menekankan batangnya jauh kedasar lubangku. Sungguh nikmat aku rasakan. Seketika kemudian aku merasakan seperti ada sesuatu yang memancut-mancut di dasar kemaluanku. Aku merasakan ianya sungguh hangat dan ketika itu juga ku lihat tubuh Jeff mengejang dan mukanya berkerut seperti menahan sesuatu. Rupanya Jeff telah memancutkan air maninya dengan banyak kedalam rahimku. Pada ketika itu aku tidak merasakan tentang kerisauan dan risiko yang bakal terjadi, apa yang kurasakan hanyalah kenikmatan merasai rahimku di sembur dengan air mani lelaki yang hangat. Aku menarik tubuh Jeff rapat ke tubuhku dan ku memeluknya dengan rasa sayang. Aku masih lagi dapat merasakan Jeff seperti sedang memerah tenaganya mengeluarkan seluruhair maninya masuk ke rahimku. Kira-kira 5 minit kami berpelukan diatas sofa sehinggalah kemaluan Jeff kembali longlai, barulah kami duduk dan pada ketika itu masing-masing terdiam seketika. Seribu penyesalan mula menghantui fikiranku. Perlahan-lahan air mataku menitis dan Jeff cuba memujukku dengan memelukku dan membelaiku lembut. Jeff menjanjikan bahawa dia akan bertanggungjawab atas segala yang dia lakukan. Dia memberikanku kad perniagaannya dan dia juga menghulur kepadaku wang sebanyak RM300 sebagai tanda ikatan katanya. Selepas masing-masing membetulkan pakaian, Jeff minta diri untuk pulang dan aku hanya membiarkan dia pergi kerana penyesalan masih menghantui benakku. Sepanjang malam aku memikirkan haruskah aku melaporkan perkara ini kepada ibu bapaku. Pasti mereka akan terkejut bila aku memberitahu mereka bahawa aku dirogol. Tetapi aku rasa itu tidak adil, aku rasa aku yang seharusnya dipersalahkan. Jika tidak kerana aku melayan nafsu semata-mata untuk melancap bersama Jeff, pasti perkara ini tidak akanberlaku. Tapi, aku rasa bukan itu puncanya, aku rasa, punca segala-galanya ini berlaku adalah kerana sikapku sendiri.Sikapku yang gemar berpakaian ketat sana, ketat sini, belah sana,belah sini akhirnya mengundang musibah. Memang benar apa yang rakan sekelas ku katakan, jangan terlalu salahkan lelaki jika seorang wanita itu dirogol. Lihatlah keadaan sekeliling, betapa ramainya wanita yang berpakaian mendedahkan. Yang berbaju kurung pun tak ketinggalan untuk memperagakan belahan pada kainnya, kejarangan bajunya. Yang berseluar ketat, berskirt ketat, leher baju yang besar hingga menampakkan pangkal. Disana-sini nafsu lelaki tercabar. Inikan pula aku yang berpakaian kebaya tadi, dengan baju satin yang ketat hingga menampakkan bentuk buah dadaku, di tambah pulakain batik yang ketat hingga menyerlahkan bentuk punggungku berserta belahan kain dihadapan hingga ke kelengkang, lelaki mana yang boleh tahan? Aku hanya menyerahkan segalanya kepada takdir. 


12 comments:

  1. POSTINGAN TERBARU DARI KAMI


    ====>>>> Film Bokep Tanpa Sensor Terbaru 2014
    ====>>>> NEW COLLECTION porn HD
    ====>>>> Film Terbaru 2014 Sub Indonesia
    ====>>>> Download Film 2014 HD
    ====>>>> 100plus Collection Film On World

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> Koleksi Gambar Sexy Terbaru
    ====>>>> Download Kumpulan Gambar HOT
    ====>>>> Koleksi Gambar Panas Terbaru
    ====>>>> Koleksi Gambar Bikini Terbaru

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> Film SEMI Bokep
    ====>>>> Video Bokep SMA
    ====>>>> Video Bokep Jepang Tanpa Sensor
    ====>>>> Video BOKEP Payudara MONTOK
    ====>>>> Koleksi Video Bokep Terbaru

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> Koleksi Gambar HOT Terbaru
    ====>>>> Kumpulan Video BOKEP
    ====>>>> Download Video Bokep 3gp
    ====>>>> Tempatnya Video Mesum

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> Video Porno Malaysia
    ====>>>> NEW COLLECTION MOVIES
    ====>>>> Film Terbaru 2014 Sub Indonesia
    ====>>>> Download Film 2014 HD
    ====>>>> 100plus Collection Film On World

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> WEBSITE KHUSUS DEWASA
    ====>>>> MASUK SINI DIJAMIN CROOT
    ====>>>> MASUK SINI AJA DIJAMIN BETAH
    ====>>>> WEBSITE BERBAGAI KATEGORI BOKEP
    ====>>>> KUMPULAN SITUS BOKEP TERLENGKAP

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> Video BOKEP Tante Tante Mulus
    ====>>>> Video BOKEP SMU SMP KULIAH
    ====>>>> VIDEO BOKEP MESUM DIWARNET
    ====>>>> VIDEO BOKEP BERJILBAB


























































    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ====>>>> Surakarta <<<====

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


    ReplyDelete
    Replies
    1. Desi Girl And Aunty Big BooBs And Ass Gaand Fucking

      Dawnload Busty Aunty With Young Man 3Gp Indian Sex Video

      Indian Aunty Nude Bathing Video By Hidden Camera

      Student Fuck Madam In College Bathroom- Hidden Camera Video

      Bangladeshi Bhabhi Sex With Devar When Husband Going To Office

      Afgan Muslim Girl Fucking With Boyfriend

      Tamanna Aunty Sucking A Big Dick

      Busty Indian Aunty Hard Doggy Style Fucking

      Desi College Girl Fucking in Car by Boyfriend

      Mature Bangali Bhavi Testing Young Dick

      Desi Aunty Making Her Own Naked Dance Video

      Desi Aunty Nude Show Infront Of Webcam

      NRI Punjabi Girl Threesome Fuck Video

      Indian aunty fucked in doggy style and moaning loudly MMS

      Horny Indian College Girl rubbing tits and fingering Cunt before fuck MMS

      Desi Girl enjoying rough sex in Various positions

      Indian Free porn videos mp4 and 3gp Desi XXX Porn

      Pakistani Muslim School Girl Rape By Teacher

      Two American school teen girls fucked by one Indian teen boy

      Busty Indian maid aunty sucking cock and balls fucked hard at home MMS

      South Indian tamil maama maami couples naked nude images

      Chennai Aunty Bathing Nude Photos Without Dress at Bathroom

      Sexy cute desi girls have hot big boobs body

      Beautiful Indian Sex Goddess naked sexy ass natural big Boobs

      Real Mms Maal: Telugu Maid Fucked Her Big Butt And Pussy

      _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★CLICKHERE★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Delete
  2. ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN TEEN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN MILF FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN BLONDE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN ASIAN FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN HARDCORE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH JAV FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 1 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 2 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 3 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 4 XXX --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN TEEN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN MILF FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN BLONDE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN ASIAN FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN HARDCORE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH JAV FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ReplyDelete
  3. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Besar dan panjang
    1 inci sebulan
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete