Saturday, 13 September 2014

Zarina Bertudung



Ceritanya begini..... sesudah baru tamat mengambil peperiksaan SPM aku pun mulalah carik kerja kat kilang. Dapatlah aku kerja sebagai operator. Kena pulak aku dtempatkan kat Assembly, pergh... ramai awek.... Masa tu rapatlah ngan sorang awek nama Zarina. Hari hari la aku dok melakukan pengusyaran.. Cute giler cakap lu hehe... kulit putih, body pun cukup ngam untuk melasak kan konek aku ni.. tapi awek di bertudung siut. Kekadang tu aku sajalah buat trik kotor nak mengorat dia... Bila kerja shif malam aku selalu gak beromen ngan dia. Tapi dia ni takda experience langsung, terpaksalak aku ajar cemana nak kulum lidah hehehe.

Satu hari aku ajaklah dia pi makan buah durian kat dusun bapak aku.. dia pun setujulah. Memandangkan dia duduk bujang, senanglah aku nak jemput dia.Masa tu aku belasah motor bapak aku laaa. Suzuki RC 100 bapak aku... Petang tu aku jemput dia.. Aku dah planning baik punya strategi. "Ina, nanti kiter pergi dusun petang petang sikit yer." Aku bagitahu dia. Dia senyum ajer macam tahu lak maksud aku.

Lebih kurang dah berjaya bodek belanja makan ngan tengok wayang.. petang tu pukul 2 petang aku pun bawaklah Ina pi dusun tu.. Dusun tu line memang clear.. tengah dusun tu ader satu pondok jaga durian bapak aku yang buat... ader tilam sekali pasal aku pi jaga durian kalau kerja shift siang. Sampai ajer kat sana... aku pimpin tangan dia pergi kat pondok tu. "Ina jom kiter pergi bawah sana kot kot ader durian jatuh" Ina pun ikut sahaja belakang aku.. masa tu aku peluk pinggang Ina dan sesekali aku meraba punggung Ina yang padat tu... dia diam ajer. Konek aku sebenarnya memang dah tegang mencanak canak semasa Ina masuk kat dusun tu. Aku nekad dah... hari ni aku mesti taji minah ni. Rugi lah aku kalau tak merasa cipap dia hari ni. Masa sedang leka carik buah durian, aku gi dekat Ina dan terus memeluknya dari belakang, Ina menjerit manja... sambil tu aku meramas-ramas buah dada Ina.. aku rasa besar jugak buah dada dia ni.. "hmmm... keras la buah dada Ina" kataku sambil berbisik kat Ina... aku terus meramas dengan lebih serius lagi sambil aku membuka tudung Ina..Aku cium tengkuk Ina samapai dia lembik. Konek aku perghhh! Cerita banyak tak guna.. korang pun mesti tahula kan.

Aku ajak Ina lepak kan pondok pasal aku dah tak tahan nak pancut. Sampai ajer kat pondok aku terus bukak seluar dan baju aku.. hehehe... Ina ketawakan aku.. aku tarik Ina kat tilam.. aku baringkan dia dan aku romen giler sambil aku aku lucutkan pakaiannyer... Susah jugak nak bogelkan minah ni.. melawan... kaki menendang nendang macam kuda.. aku tak kira.. aku buat slow slow... setelah aku berjaya membaraikan colinya aku terus menghisap dan menggigit putting tetek Ina yang comel tu.. aku nampak badannyer terangkat angkat menahan sedap.. sambil tu tangan aku meraba cipap Ina yang masih di baluti ngan seluar dalamnyer. Aku tengok Ina dah hampir tak sedar diri menahan kesedapan.. aku pun cuba membuka seluar dalamnyer.. Perghhhh.... tu dia... terserlak sekeping cipap yang cukup tembam untuk hidangan aku hari ni... aku memegang cipapnyer... berlendir Gilerrr....... Semasa aku menghisap teteknyer yang tegang itu aku terus menjilat pusat dan seterusnyer aku menghalakan muka ku ke cipapnyer. Aku terus menjilat cipapnyer yang masih dara itu dengan lahapnyer... aku mengangkangkan sedikit kakinyer untuk melihat lebih jelas lagi cipap Ina. Peh, tembamnyer. Bulu cipap Ina halus dan aku percaya pantat Ina ini masih belum berusik lagi. Aku terus menjilat hingga air Ina banyak keluar dan punggung Ina terangkat angkat bila aku menjilat dengan lebih kasar sikit.

Dan setelah puas menjilat kini giliran dia pula untuk mengulum konek aku…'Hisap batang abang sayang" pinta aku pada Ina... Ina terus menganggukkan kepala dan aku berbaring... Ina mengusap batang aku perlahan lahan dan memainkan telo ku dengan jarinyer... kepala konek aku dah berair ngan air mazi akibat urutan lembut tangan Ina tadi.. Aku tengok muka Ina masa tu memang penuh bernafsu.. Dia menggenggam batang ku erat erat dan menggoncangkannyer perlahan lahan... Arghhhhhhhhhh ssssssssssssssss.... suara ku keluar.. Bila kepala banar ku semakin basah dek air mazi Ina memasukkan kepala butuhku dalam mulutnye dan menghisap serta menyedut kepala konekku... Arghhhhhhh... Ina terus menhisap dengan lebih kuat.. aku dah rasa tidak dapat menahan lagi.. konek aku dah keras giler... Ina terus mengucup bibir ku dan kami bermain lidah.. masa tu aku ajak Ina melakukan aksi seterusnyer... aku membaringkan Ina di atas tilam dan aku mengangkakangkan kaki ina yang putih itu. Aku parkingkan kepala butuh aku ke atas cipapnyer. Aku memasukkan sedikit kepala butuhku pada lubang cipapnyer... lubang cipap Ina sangat sempit.. maklumlaa anak dara lagi.. aku terus romen Ina supaya ia stim dan untuk membolehkan airnyer keluar banyak lagi... Ina merengek dan mengadu pada ku kerana ia tidak dapat menahan kesedapan lagi.. aku terus memasukkan konekku kedalam lubang cipapnyer... Aaaaaahhhhhhhhhh.... terdengar suara Ina menjerit kecil.. aku terus menekan sedaya upaya untuk melepaskan batangku melepasi lubang cipap Ina.. akhirnya aku berjaya memasukan batangku dan aku rasa cipap Ina memang padat kerana batang aku macam digenggam kuat... semasa aku mengayun batang aku... aku nampak ada kesan darah bercampur lendir kat batang aku…Ina tidak sedar dan aku lihat Ina tercungap cungap masa masa aku menghayunkan batang aku kedalam cipapnyer.

Aku cuba menahan dan menenangkan diri kerana air aku hampir nak keluar... aku mengajak Ina membuat style 69.... aku pun baring dan Ina duduk atas perutku dan membongkokkan kepalanyer ke konek aku.. dan aku menarik punggung Ina mengarah ke mukaku. Aku pun menguakkan sedikit punggungnyer dan menjilat cipapnyer... aku nampak kelentit Ina tersembur keluar dan aku mengulum kelentit Ina ngan bibir aku... sambil itu aku meramas tetek Ina.. bagi merangsang Ina supaya tidak sedarkan diri.... Yang si Ina pula aku tengok sudah hampir lupa diri semasa menghisap Konek aku.. aku mengajak Ina menukar posisi..

Kali ini Ina sudah duduk diatas perutku... Dia mengangkat punggungnyer sedikit dan memegang konekku lalu memasukkan konekku kedalam lubang cipapnyer. Ina memasukkan perlahan lahan lalu menghayun sedikit sedikit dan seturusnyer menghenjut cipapnyer kat konek aku. Arghhhhhhhhh... nikmat sungguh.... aku rasa pada mula rasa perit sikit pasal kering lagi.. pas tu aku mula rasa licin kerana air Ina dah keluar.. masa tu lah aku rasa ader terasa kelainan dalam diri aku... air ku nak keluar.. aku memberitahu air aku nak keluar. Ina terus mengeluarkan batangku dari cipapnyer dan melancapkan dan masa itulah air ku keluar memancut membasahi tangan ina... arghhhhhhh aku menjerit kesedapan.. biasalah orang lelaki, kalau air dah kuar mesti rasa puas dan menyesal... tapi aku rasa best dan puas hati. Aku tengok Ina memain mainkan air manikau dengan tangannyer.…Aku suruh dia rasa... tapi dia taknak... kami pun bangun lalu memakai pakaian lalu berlalu pulang . Aku pun menghantar dia balik ke rumah.

Selepas tu kami berdua dah macam suami isteri.... pantang jumpa mesti nak punya.. tersentuh sikit mesti jadik.. hehehehe.. masa kerja kat kilang tu selalulah aku main ngan awek aku tu. Kat celah kotakpun jadik.. tambah lagi kalau kerja shif malam.. tapi sekarang aku dah clash ngan awek tu pasal dia ikut jantan lain... tapi aku rasa tak nyesal pasal aku dah rasmikan dulu dara dia muahahahahahahaha..


23 comments:

  1. Replies
    1. POSTINGAN TERBARU DARI KAMI


      ====>>>> Film Bokep Tanpa Sensor Terbaru 2014
      ====>>>> NEW COLLECTION porn HD
      ====>>>> Film Terbaru 2014 Sub Indonesia
      ====>>>> Download Film 2014 HD
      ====>>>> 100plus Collection Film On World

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Koleksi Gambar Sexy Terbaru
      ====>>>> Download Kumpulan Gambar HOT
      ====>>>> Koleksi Gambar Panas Terbaru
      ====>>>> Koleksi Gambar Bikini Terbaru

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Film SEMI Bokep
      ====>>>> Video Bokep SMA
      ====>>>> Video Bokep Jepang Tanpa Sensor
      ====>>>> Video BOKEP Payudara MONTOK
      ====>>>> Koleksi Video Bokep Terbaru

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Koleksi Gambar HOT Terbaru
      ====>>>> Kumpulan Video BOKEP
      ====>>>> Download Video Bokep 3gp
      ====>>>> Tempatnya Video Mesum

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Video Porno Malaysia
      ====>>>> NEW COLLECTION MOVIES
      ====>>>> Film Terbaru 2014 Sub Indonesia
      ====>>>> Download Film 2014 HD
      ====>>>> 100plus Collection Film On World

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> WEBSITE KHUSUS DEWASA
      ====>>>> MASUK SINI DIJAMIN CROOT
      ====>>>> MASUK SINI AJA DIJAMIN BETAH
      ====>>>> WEBSITE BERBAGAI KATEGORI BOKEP
      ====>>>> KUMPULAN SITUS BOKEP TERLENGKAP

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Video BOKEP Tante Tante Mulus
      ====>>>> Video BOKEP SMU SMP KULIAH
      ====>>>> VIDEO BOKEP MESUM DIWARNET
      ====>>>> VIDEO BOKEP BERJILBAB



      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Surakarta <<<====

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


      Delete
    2. Pakistani Sexy School Girls First Time Sex With Her Teacher




      Newly Married Indian Aunty Massage Her Husband Big Cock




      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son




      South Indian Sexy Mother And Her Daughter Forced Raped By Police Officer




      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty




      Nude Bathing Indian College Girl In Swimming Pool




      Boobs And Pusssy Pictures of Indian And Pakistani Girl




      Super Sexy Punjabi Bhabhi Removing Clothes and funking Nude




      Indian College Girl Boobs Pussy Gallery




      Pregnant Muslim Bhabhi Group Sex Video With Two Neighbor Boy




      Indian Busty Girl Sucking 12 Boys Penis




      Indian Mother And Daughters Gets Fucked In Night Train




      Sameera Aunty Kiss Boob Press Sucking n Fucking by Boss




      Desi Aunty Fucked By Her Two Boyfriends




      Indian Bhabhi Caught by Her Hubby When She is Having Sex With Boyfriend




      Indian Desi Housewife Tanusha Nude Boobs And Hairy Pussy Pics




      Indian Housewife Shows Her Nude Pussy Pictures




      Hot Big Boobs Shewta bhabhi from Pune Fucking In Car




      Indian Nangi Randi Bhabhi Ki Boobs or Chut Ki Nangi Photo




      Kareena Kapoor Nude Naked Enjoying Hardcore Fuck At Swimming Pool




      Indian Girl Forced Fuck By Police Officer In Jail




      Pregnant Wife Showing Boobs And Pussy Hole Nude Photos




      Madhuri Dixit Poses Doggy Style And Fucked Her Ass




      Indian Women Bathing Nude In Ganga Infront Of All In Public




      Old Mallu Aunty Giving Blowjob to Devar and Gets Fucked




      Sexy Indian Bhabhi Fucked In Her Bedroom Homemade Sex




      Mumbai College Girl Sex in Toilet With Hindi Audio




      Teen Age School Girl Small Boobs And Virgin Pussy Photo




      Hot NRI Model Bihari Girl From Patna City Nude Photo Gallery




      Desi Girl Clean Shaved Pussy Fucked By Boy Friend

      Delete
  2. ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN TEEN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN MILF FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN BLONDE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN ASIAN FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN HARDCORE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH JAV FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 1 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 2 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 3 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 4 XXX --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN TEEN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN MILF FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN BLONDE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN ASIAN FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN HARDCORE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH JAV FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ReplyDelete