Saturday, 13 September 2014

Riana..Isteri Sahabatku.



Hazriana Othman. Begitulah nama yang suatu masa sentiasa menjadi sebutan. Seorang ibu beranak satu, namun kalau tidak dikenali, tak ramai yang akan mengatakan dia seorang ibu. Bentuk badan yang masih bergetah, kulit putih melepak, sentiasa menjadi impian indah buat kebanyakan jejaka di syarikat tempat aku bekerja. Namun, sekadar khayalan kerana Riana adalah isteri kepada kawan aku sendiri iaitu Farid. Kawan yang pernah serumah dengan ku semasa bujang dulu.
Perhubungan aku dengan Riana agak mesra tambahan pula kami satu bahagian iaitu bahagian R&D sementara Farid pula di bahagian production. Meja Riana setentang dengan meja ku dan dalam kebanyakan kerja mesti melibatkan aku dan Riana. Bekerja di sebuah syarikat multinasional sepertiini, pergaulan agak terbuka, kadangkala diselangi dengan gurauan-gurauan lucah namun masih terkawal.
“Kenapa Syam tak kawin lagi ?” tanya Riana padaku satu hari. “Ntah la… belum sampai jodoh lagi kut” aku jawab acuh tak acuh. ” Jodoh belum sampai ke memilih sangat. Macam mana lagi nak dipilih tu ?” balas Riana balik padaku. “Kalau boleh nak yang macam Riana nih…” aku menjawab dengan nada bergurau.
“Tu lah , masa Riana belum kawin dulu sombong sangat, tak nak tackleRiana, sekarang ni dah dapat kat orang lain” kata Riana dalam gelak. “Bukan tak nak tackle, tapi Farid yang masuk daun dulu” terlepas kata-kata tu dari mulutku. “Jadi betul la kata diorang ni, yg Syam ada hati kat Riana dulu ? ” tanya Riana buat aku tergamam sekejap. “Siapalah pulak yang cerita kat dia nih ” bisikku dalam hati. “Memang, tapi apa nak buat, dah Farid tu kan kawan baik Syam, takkan nak potong line kawan pulak ” aku terpaksa mengaku. ” Entahlah Syam, mungkin dah tersurat jodoh Riana bukan dengan Syam kut ” tutur Riana lemah.
Perbualan terhenti di situ. Namun hatiku kembali terusik , memang benar sebaik sahaja Riana menjejakkan kaki ke syarikat ini empat tahun lalu, aku memang meminati dirinya. Namun kerana Farid yang bersungguh-sungguh ingin memiliki Riana, aku terpaksa mengalah. Dan setelah dua tahun mereka berkawan, mereka pun berkahwin. Tinggallah aku masih membujang.
Pada suatu waktu, kami telah menjalankan projek untuk menghasilkan produk baru untuk syarikat. Antara yang terlibat adalah aku, Riana, Farid yang mewakili bahagian production, serta beberapa orang technician R&D dan juga production. Pihak pengurusan telah meminta kumpulan kami untuk membentangkan kertas kerja serta prototype produk baru ini di hadapan lembaga pengarah syarikat induk di Jepun. Bagaimanapun hanya dua orang akan dihantar ke sana.
Memikirkan sahabat, aku telah memilih untuk menghantar Farid dan Riana ke Jepun untuk tujuan tersebut. Bagaimanapun tanpa disangka , Farid enggan pergi kerana dia hormat pada aku yang menerajui kumpulan itu dalam menjalankan kajian dan dia merasakan aku yang lebih layak untuk membentangkan kertas kerja di Jepun. Dan dia meminta aku pergi dengan isterinya kerana dia tahu isterinya juga telah banyak menyumbang tenaga dalam kajian ini. ” Hang pergi la Syam, janji hang jaga bini aku jangan bagi dia terpikat kat mamat Jepun sana dah la…” gurau Syam. ” Aku bukan takut dia terpikat kat jepun sana, tapi takut aku yang terpikat kat dia pulak nanti, haru….hahahaha ” balas aku pula. ” Aku percaya kat hang Syam, bukan sehari dua aku kenai hang, dah bertahun la Syam..” yakin Farid pada aku. “Lagipun, kalau kami dua-dua pi sana, sapa nak jaga anak, hang tau la nak hantaq balik kampung pun jauh, takkan kami nak tinggai kat umah baby sitter lama-lama” tambah Farid lagi.
Selang tiga minggu kemudian , aku dan Riana berangkat ke Jepun selama sembilan hari untuk pembentangan kertas kerja dan juga melawat beberapa kilang syarikat induk sebagai hadiah untuk kejayaan kajian kami. Farid dan baby Ikhmal turut sama menghantar kami ke KLIA. Redup mata Riana menahan sedih kerna meninggalkan baby nya.
Dalam penerbangan MH05X, kami tak banyak bercakap, sesekali aku buat lawak kerana nak menghiburkan hati Riana. Termasuklah aku mintak Riana adjustkan seorang pramugari untuk aku . Gelak aku bila Riana cakap yang aku ni manager dia masa dia mintak nombor telefon pramugari tu untuk aku. Padahal aku ni sama jer engineer macam dia.
Sesampainya di Narita, kami terus menaiki train Narita Express ke Shinjuku Eki dan kemudian terus ke hotel penginapan kami, iaitu Shijuku Prince Hotel.
Esoknya, kami terus ke pejabat syakikat induk di Higashi-Nippori iaitu satu bahagian di Tokyo. Setelah hampir tiga jam membentangkan semua bahan dan prototype, selesai lah kerja kami yang menjadi tujuan utama lawatan kami kali ini.
Petangnya, aku dan Riana terus ke menaiki densha ke Akihabara, bandarelektronik di suburb Tokyo. Riana ingin membeli kamera yang dikirim oleh Farid. Kami menghabiskan masa hampir tiga jam di situ sehingga penat , barulah kami pulang ke hotel.
Setelah selesai mandi, aku berehat di bilik hotel sambil menonton TV. Tiba-tiba telefon berbunyi. Rupa-rupanya Riana memanggil ku dari biliknya. ” Syam, jom la lepak sini, Riana tengok TV ni satu benda pun tak faham, bukan ada translate pun. Lain la Syam boleh la faham apa diorang cakap” ujar Riana. Aku pun terus memadamkan televisyen dan beredar ke bilik Riana.
Sesampainya aku di bilik Riana, terpegun sekejap aku. Riana memakai gaun tidur tanpa lengan menampakkan lengannya yang putih gebu.Gaun singkat tu juga memperlihatkan betisnya yang mulus membuatkan aku terpaku sejenak. ” Syam tengok apa tu ? ” soal Riana buat aku terkejut. Malu sekejap aku. Memang selama ni aku tak pernah melihat Riana dalam keadaan begitu. Kalau di office pun dengan pakaian lengkap. Mana aku tak teruja.
Kami berbual, Riana di katil sementara aku di kerusi, sambil aku menolong Riana untuk memahami drama “Good Luck” yang dilakonkan oleh Takuya Kimura dan Kou Shibasaki di TV. Tiba-tiba Riana bersuara ” Syam boleh tolong Riana tak ?”. “Tolong apa ?” tanyaku pula.
“Picit leher dan belakang Riana boleh tak ? Lenguh rasanya bawak project paper dan barang-barang tadi la “. Memang banyak benda yang kami terpaksa bawak. Naik turun densha dengan barang-barang sebegitu memang memenatkan.
Aku pun duduk di sisinya di atas katil dan perlahan-lahan memicit tengkuknya. Darah aku gemuruh bila tanganku menyentuh belakangnya. Manakan tidak, tubuh yang kuimpikan selama ini berasa di tanganku. Cuma masih kuingat pada masa ini bahawa Riana adalah isteri kawanku.
Masa kupicit belakang Riana, aku perasan Riana masih memakai bra. ” Riana tidur pakai bra ke ? tanyaku. “Kenapa ?” tanyanya kembali. ” Tak elok tidur pakai bra ni, nanti senang kena kanser ” jawabku seperti seorang pakar.
“Kalau macam tu , tolong la tanggalkan ” pinta Riana buatkan tanganku terhenti memicit belakangnya.” Kenapa terkejut Syam ? Macamla tak pernah bukak bra , warak sangat la tu konon ” katanya lagi. Perlahan kuraba cangkuk bra di belakang Riana, seterusnya menolong untuk Riana mengeluarkan bra dari gaun tidurnya. Riana menyandarkan belakangnya ke badanku. Tangannya memaut tanganku untuk memeluknya dari belakang.
“Syam, sebenarnya Riana inginkan macam ni dengan Syam, tapi dulu Syam buat tak layan je dengan Riana ” Kata-kata Riana buat aku terpaku. Perlahan-lahan tanganku mengusap lengannya. Riana menyuakan pipinya ke bibirku. Aku lupa bahawa dalam pelukanku sekarang adalah isteri sahabat baikku sendiri.
Aku cium leher Riana kemudian menggigit mesra telinganya. Badan Riana meliuk lentuk kegelian bila lidahku menjilat lehernya. Aku menyandarkan badanku di kepala katil , dan Riana berpaling mengadapku. Drama di TV sudah tidak kami pedulikan lagi.
Bibirku dan Riana bertemu, lidah kami menolak antara satu sama lain. Tiada suara kedengaran hanya desah nafas kami yang semakin hilang dalam kenikmatan. Riana melonjakkan badannya untuk memberi ruang kepada payudaranya untk berada di hadapan mukaku. Aku mula mencium manja payudara Riana dari luar gaun tidurnya. Sesekali kugigit putingnya disebalik gaun lembut itu.
Sekali kutarik , semua butang ketip gaun tidur Riana terbuka. Payudara Riana yang menjadi impian kebanyakan rakan sekerja ku kini jelas di hadapan mataku. Halus, mulus, tiada cela. Walaupun tidak sebesar yang kujangkakan, namun bentuknya cukup menarik. Beralun menunggu gigitan dan jilatan lidahku.
Tanpa membuang masa, kedua-dua belah payudara Riana dijelajahi mulutku. “sssshhhssssssss…….” hanya itu yang kedengaran setiap kali lidahku berputar membuat lingkatan sekeliling puting payudaranya. Matanya hampir terpejam.
Riana menarik t-shit yang kupakai melepasi kepalaku. Kubaringkan Riana dan aku merangkak ke atas badannya yang separuh terbuka. Segenap inci leher dan payudaranya kejelajahi. Tak cukup dengan mulut, tanganku juga aktif meramas payudara Riana. Akhirnya aku menarik gaun dan dengan pertolongan Riana sendiri, dia kini hampir berbogel. Hanya seluar dalam kecil yang masih menutupi cipapnya..
Tangan Riana menyeluk ke dalam seluar trekku dan bermain dengan koteku. “Mmm….. besar…..” luah Riana. Tanganya yang lembut betul-betul membuatkan ku tak senang. Riana menarik tali seluar trekku , dan aku pun sepertinya, hanya tinggal seluar dalam sahaja.
Riana terus menarik seluar dalam ku dan mengeluarkan koteku yang kini tegang setegang-tegangnya. Tanpa berlengah Riana menjilat kepala koteku. Nikmatnya membuatkan ku berada di awangan. Riana terus memasukkan koteku ke dalam mulutnya. Aku rasa seperti dalam mimpi. Sedutannya hampir membuatkan air nikmatku terpancut. Cepat-cepat aku mengeluarkan koteku dari mulutnya.
Ku baringkan Riana dan seluar dalamnya kutarik ke bawah hingga melepas kakinya. Kelihatan cipapnya yang sedikit terbuka, dan sedikit basah . Cipapnya nampak jelas tanpa bulu yang menyelirat. Betul-betul terjaga .
Aku kangkangkan kakinya dan meniarap di antaranya. Lidahku terus mencari sasaran di celah peha Riana. Kelentit yang masih merah kujilat. Riana mengerang sambil tangannya memegang kepalaku. Cipapnya semakin basah.
Setelah seketika di situ, aku lantas menggerakkan badanku naik ke atas badannya. Koteku diacukan ke cipapnya. Riana mengerang seolah-olah meminta. Aku mainkan koteku di sekeliling cipap Riana. Punggungnya sesekali terangkat dan Riana memeluk ku meminta kumasukkan koteku ke dalam cipapnya. Aku biarkan di situ sambil mulutku mencari sasaran di dadanya. Payudara Riana yang putih bersih kembali berada di mulutku sambil koteku terus menekan-nekan permukaan cipapnya.
Aku masukkan sedikit koteku ke dalam cipap Riana. Kemudian menggeselkan batang koteku ke kelentitnya, sambil mulutku terus di payudaranya. Tangan Riana menarik-narik punggungku supaya memasukkan keseluruhan koteku ke dalam cipapnya.
Sekali hentakan , keseluruhan koteku berada di dalam cipap Riana. Riana mendengus seperti kesenakan menerima kemasukan koteku hingga rapat ke dinding dalam cipapnya. ” Uughhhhhhhhh…..” sekali seperti mendengus apabila koteku rapat ke dalam cipapnya.
Dengan sentimental, kutarik koteku sehingga ke kepala dan membenamkan lagi ke dalam cipap Riana. Riana menarik kepalaku dan mencium-cium dahiku. Aku meneruskan sorong dan tarik sambil mulutku terus menyerang payudaranya. Sebelah tangan Riana memaut belakang ku sementara sebelah lagi kulihat menggengam cadar. Riana betul betul hilang dalam kesedapan.
Perjalanan koteku dalam cipap Riana betul-betul licin, tambahan pula dibantu oleh cairan dari cipap Riana sendiri. Sesekali kuhentak kote ku dalam-dalam rapat ke cipap Riana.Dan setiap kali itu juga, Riana menahan kesenakan dalam kenikmatan. Seketika kemudian, Riana memelukku dengan kuat , kedua kakinya juga memaut punggungku serapat-rapatnya dan kemudian, satu erangan panjang dari mulut Riana kedengaran. Koteku terasa semakin diairi. Riana ternyata sudah klimaks.
Aku meneruskan dayungan dalam cipap Riana yang seperti paya yang ditakungi air. Bunyinya celap celup bila aku menyorong dan menarik koteku.
Aku mengeluarkan koteku dari cipap Riana , seterusnya memusingkan badannya. Riana sekarang meniarap keletihan. Aku menarik punggungnya dan dia seolah-olah menonggek di hadapan ku. Dari belakang nya , kusuakan koteku ke cipapnya dan dengan sekali tusukan, koteku kini berada di dalam cipapnya lagi. Aku memegang pinggang Riana dan meneruskan kayuhan yang terhenti sebentar tadi. Nikmatnya terasa lain bila melakukan doggie sebegini.
Riana kembali mengerang dan mendesah menahan kenikmatan. Aku semakin melajukan kayuhan dan erangan Riana semakin lama semakin bergetar. Beberapa ketika kemudian, aku membenamkan koteku sedalam-dalamnya ke dalam cipap Riana seterusnya melepaskan pancutan nikmat memenuhi cipapnya. Riana juga klimaks untuk kali kedua dan memeluk bantal dengan kuatnya.
Aku merebahkan badan ku di sebelahnya. Betul betul keletihan. Riana tersenyum kepadaku. Riana memelukku dan kami tertidur dalam keletihan tapi nikmat.


23 comments:

  1. Replies
    1. POSTINGAN TERBARU DARI KAMI


      ====>>>> Film Bokep Tanpa Sensor Terbaru 2014
      ====>>>> NEW COLLECTION porn HD
      ====>>>> Film Terbaru 2014 Sub Indonesia
      ====>>>> Download Film 2014 HD
      ====>>>> 100plus Collection Film On World

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Koleksi Gambar Sexy Terbaru
      ====>>>> Download Kumpulan Gambar HOT
      ====>>>> Koleksi Gambar Panas Terbaru
      ====>>>> Koleksi Gambar Bikini Terbaru

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Film SEMI Bokep
      ====>>>> Video Bokep SMA
      ====>>>> Video Bokep Jepang Tanpa Sensor
      ====>>>> Video BOKEP Payudara MONTOK
      ====>>>> Koleksi Video Bokep Terbaru

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Koleksi Gambar HOT Terbaru
      ====>>>> Kumpulan Video BOKEP
      ====>>>> Download Video Bokep 3gp
      ====>>>> Tempatnya Video Mesum

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Video Porno Malaysia
      ====>>>> NEW COLLECTION MOVIES
      ====>>>> Film Terbaru 2014 Sub Indonesia
      ====>>>> Download Film 2014 HD
      ====>>>> 100plus Collection Film On World

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> WEBSITE KHUSUS DEWASA
      ====>>>> MASUK SINI DIJAMIN CROOT
      ====>>>> MASUK SINI AJA DIJAMIN BETAH
      ====>>>> WEBSITE BERBAGAI KATEGORI BOKEP
      ====>>>> KUMPULAN SITUS BOKEP TERLENGKAP

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Video BOKEP Tante Tante Mulus
      ====>>>> Video BOKEP SMU SMP KULIAH
      ====>>>> VIDEO BOKEP MESUM DIWARNET
      ====>>>> VIDEO BOKEP BERJILBAB



      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

      ====>>>> Surakarta <<<====

      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


      Delete
    2. Pakistani Sexy School Girls First Time Sex With Her Teacher




      Newly Married Indian Aunty Massage Her Husband Big Cock




      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son




      South Indian Sexy Mother And Her Daughter Forced Raped By Police Officer




      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty




      Nude Bathing Indian College Girl In Swimming Pool




      Boobs And Pusssy Pictures of Indian And Pakistani Girl




      Super Sexy Punjabi Bhabhi Removing Clothes and funking Nude




      Indian College Girl Boobs Pussy Gallery




      Pregnant Muslim Bhabhi Group Sex Video With Two Neighbor Boy




      Indian Busty Girl Sucking 12 Boys Penis




      Indian Mother And Daughters Gets Fucked In Night Train




      Sameera Aunty Kiss Boob Press Sucking n Fucking by Boss




      Desi Aunty Fucked By Her Two Boyfriends




      Indian Bhabhi Caught by Her Hubby When She is Having Sex With Boyfriend




      Indian Desi Housewife Tanusha Nude Boobs And Hairy Pussy Pics




      Indian Housewife Shows Her Nude Pussy Pictures




      Hot Big Boobs Shewta bhabhi from Pune Fucking In Car




      Indian Nangi Randi Bhabhi Ki Boobs or Chut Ki Nangi Photo




      Kareena Kapoor Nude Naked Enjoying Hardcore Fuck At Swimming Pool




      Indian Girl Forced Fuck By Police Officer In Jail




      Pregnant Wife Showing Boobs And Pussy Hole Nude Photos




      Madhuri Dixit Poses Doggy Style And Fucked Her Ass




      Indian Women Bathing Nude In Ganga Infront Of All In Public




      Old Mallu Aunty Giving Blowjob to Devar and Gets Fucked




      Sexy Indian Bhabhi Fucked In Her Bedroom Homemade Sex




      Mumbai College Girl Sex in Toilet With Hindi Audio




      Teen Age School Girl Small Boobs And Virgin Pussy Photo




      Hot NRI Model Bihari Girl From Patna City Nude Photo Gallery




      Desi Girl Clean Shaved Pussy Fucked By Boy Friend

      Delete
    3. Cerita yang sangat menarik admin.. pengalaman sendiri ke?.
      Tumpang Iklan

      Wah..hebat bro.. hebat..
      Apa yang hebat tuan?.
      Ubat ni bro..memang beteul mantap..
      Memang betul naik lepas sebulan.. Tak sabar tunggu bulan depan..
      Alhamdulillah..baguslah..
      Nak order lagi?.

      >>>Besarkan zakar semula jadi cara India <<<

      Delete
  2. ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN TEEN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN MILF FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN BLONDE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN ASIAN FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN HARDCORE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH JAV FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 1 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 2 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 3 XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA 4 XXX --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN TEEN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN MILF FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN BLONDE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN ASIAN FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN HARDCORE FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH JAV FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ KUMPULAN CERITA DEWASA XXX --------------

    ------------------ WATCH PORN VIDEOS FREE, JUST CLICK --------------

    ReplyDelete
  3. Nak layan Janda kesepian, lubang pantat masih ketat dan mantap, Whatssap/Wechat/sms lucah/ fon seks 0176878189

    ReplyDelete
  4. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Pejam Mata sayang..
    Sakit sikit ni..tahan ya..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete