Sunday, 27 January 2013

Mak su gersang



Pada musim cuti sekolah bulan 12, Mak Su aku datang ke rumah nenek aku untuk menghabiskan musim cuti sekolahnya. Rumah nenek dengan rumah aku tak jauh cuma sebelahan saja. Pada suatu malam tu Mak Su aku mengajak aku bermalam di rumah nenek, aku pun memberi persetujuan dengan pelawaannya.

Pada waktu tidur sudah sampai aku pun bertanya pada Mak Su, Saya nak tidur dimana? Mak Su manjawab tidur dengan Mak Su lah. Aku pun tidak berkata apa cuma mengikut saja apa yang dikatakan oleh Mak Su.Bila tempat tidur sudah siap dikemas aku pun masuk tidur dan kami pun tidur berdua. Malam pun makin larut kebetulan pada malam itu cuaca macamana menjadi panas mungkin hari akan hujan. Bila keadaan cuaca panas aku tak dapat menahan kepanasan terus aku membuka baju dan seluar tidur yang aku pakai. Aku cuma tidur berseluar dalam sahaja ketika itu.

Dalam masa aku tidur itu aku rasa macam ada orang bermain dengan konek aku. Lama juga aku rasa tangan itu bermain pada batang konek aku, lama-kelamaan batang konek ku menjadi keras dan tegang, aku naik stim dengan permainan tangan itu. Bila aku tersedar aku melihat tangan Mak Su aku yang bermain dengan batang konek ku.

Mak Su aku terus menarik tangan aku dan meletak pada buah dadanya. Aku pun menurut dengan perbuatan Mak Su aku. Setelah tangan aku berada pada tetek Mak Su yang masih diatas baju T nya. Dan aku dapat merasakan tetek Mak Su yang pada ketika itu baru nak tumbuh/membesar.

Jari-jari aku apa lagi terus mengusap-ngusap pada tetek Mak Su. Setelah Mak Su merasa tidak puas dengan usapan jari aku pada teteknya di atas baju T nya terus saja Mak Su menarik keatas dan membuka baju T nya beserta dengan colinya sekali. Dan kini aku dapat memegang tetek Mak Su yang baru nak membesar itu, jari aku tidak duduk diam lagi bila keadaan itu terjadi.Tempat pertama peranan jari aku ialah pada puting susunya yang masih kemerahan itu. Bila jari aku bermain saja pada puting susu Mak Su aku dapat melihat puting susunya yang kemerahan itu menjadi tegang dan keras.

Bila saja aku melihat puting yang sedang tegang itu terus saja mulut aku pula memainkan peranannya. Mulut aku terus pada puting susunya yang tegang itu dan menghisapnya seperti anak kecil yang kehauskan susu dari ibunya. Dan dalam masa yang sama lidah aku juga memainkan peranannya juga. Lidah aku terus mejilat pada puting susanya yang sudah basah dengan air liur aku. Keadaan ini membuatkan Mak Su sudah tidak tentu arah jadinya dan aku mendengar keluhan darinya.Aduh……..Gelinya……..!!!!!!Ah……….sedapnya……teruskan lagi……..!!!!!Terdengar saja keluhan itu aku menjadi bertambah stim dan shahwat aku pun mula naik. Setelah peranan jari dan mulut serta lidah aku puas pada tetek dan puting susunya kini jari serta mulut aku mula menjelajah ke tempat baru dan dimana tempat itu masih belum lagi orang jelajahi. Aku lah orang yang pertama dapat menjelajahinya ke tempat sulitnya dengan permintaan dan keizinannya.

Kini jari-jari aku mula merayap dari teteknya turun ke perut, turun ke pusat dan kini jari aku dapat merasa bulu ari-arinya. Ketika itu kainnya masih belum tertanggal lagi. Bila jari aku sampai di bulu ari-arinya jari-jari aku terus merayap mencari tempat yang lebih penting dan tempat yang paling disukai oeh sesiapa saja yang bergelar lelaki. Kini aku menarik kain sarung yang dipakainya bersama seluar dalamnya dengan tertanggal seluar dalam yang dipakainya, mata ku terus tertumpu pada pantatnya yang tembam dan indah itu dan jari-jari aku telah dapat apa yang dicari oleh jari aku iaitu luruh yang tembam dan berbulu nipis. Jari aku terus menjelajah lagi untuk mencari lubangnya.

Dalam masa itu aku dapat rasakan air mazinya mula keluar dan aku dapat rasakan pada jari aku air mazinyaBila aku sudah tak tahan dengan apa yang ada dihadapan mata aku, muka aku terus pada celah kelangkangnya. Masa itu mulut dan lidah aku terus memainkan peranannya iaitu menghisap dan menjilat pada pantatnya yang putih dan gebu. Lidah aku terus pada lurah di celah kelangkangnya dan terus kedalam lagi mencari lubangnya yang seperti kerang yang dikopek kulitnya. Dan pada masa yang sama aku dapat mendengar keluhan yang membuatkan Mak Su tidak tertahan dengan kegelian dan rintihan dari apa yang terima dari aku. Bila keadaan itu berlaku, aku tidak tahan lagi dan terus menghalakan batang konek ku yang tadinya dimain oleh Mak Su.

Sampai saja batang konek ku yang ke lubang pantat Mak Su, aku mendengar Mak Su meminta memasukan konek ku ke dalam pantatnya. Masukanlah cepat……….Mak Su dah tak tahan ni………!!!!!!Bila aku terdengar saja permintaan Mak Su, aku terus saja masukan konet ku kedalam lubang pantatnya yang tembam. Setelah masuk saja konet ku sekali lagi aku mendengar Mak Su merintih.Oh..oh…..ah..ah….sedapnya….!!!!!Konetku mula memain surung tarik lebih kurang 10 minit aku main surung tarik konet ku pada lubang pantat Mak Su dan aku dapat merasakan klimax aku sudah sampai. Maka terhembur lah air mani aku yang pekat dan putih kekuningan.Lebih kurang 5 minit selepas kami bertarung, maka aku terus tertidur dalam keadaan tanpa seurat benang pada badan kami berdua. Terus kami tertidur dalam satu selimut sehingga ke pagi.

25 comments:

  1. sorry tumpang iklan

    Saya ada jual Pussy n Penis Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
    Email uzumakitakuma@yahoo.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
    (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

    untuk maklumat lanjut layari
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita Sex Indonesia - Dokter Jepang Cantik Yang Genit~~~~~~Cerita Sex Indonesia - Masa Remaja Yg Sungguh Menyenangkan



      Rahasia Pacar Teman Kost ku~~~~~Penelusuran Erotic stories~~~~~Pemerkosaan terhadap primadona sekolah



      Cerita Seks terbaru Fantasi di akhir pekan~~~~~info Video Porno Indonesia Dan Para Artis Indonesia lebih lengkap clik disini



      Kumpulan Gaya Cerita Ngentot Cerita Dewasa Cerita Sex Indonesia~~~~~Tips Dalam Mendapatkan Wanita Idaman Anda Dalam Kumpulan Cerita Dewasa Kategori Artikel Sex



      Cerita Sex Tante Kos Bernama Rita Paling Hot~~~~~Foto Bugil Telanjang Dewi Cinta Tanpa Sensor Laris Manis di Internet



      Cerita Dewasa 2014-2015 Jeritan Pembawa Nikmat~~~~~Cerita Seks - Ngentot Merayakan Kelulusan SMA Pacarku~~~~~mahasiswi bercinta di kontrakan



      Cerita Seks Dengan Tante Murni Cerita Seks Panas Terbaru~~~~~Aku Ngentot 3 Cewek Cantik Bangat~~~~~Cerita Sex Artis Cantik Cynthiara Alona



      ngentot degan kakak sepupu ketika suaminya lagi gak ada~~~~~Foto Bugil Anita Hara Tanpa Sensor Terbaru~~~~~Karyawan Asing Yang Tangguh Ngesex



      Gambar Gaya Bercinta Paling Hot yang disukai para Wanita~~~~~Alat Bantu Sex Wanita Penis Maju Mundur Getar Goyang~~~~~Capsule Pembesar Penis Herbal King Cobra Capsule


      Cerita Seks Ngentot dengan Tetangga Baruku Yang Putih Mulus dan Bahenol

      Kisah Seks dengan Guruku yang Cantik dan Seksi

      Cerita Panas Kulahap Memek Ibu Dan Adik Kandungku

      Cerita Dewasa Hot Bercinta dengan Istri Pembeli Mobil

      Cerita Dewasa Hot-Pesta Sexs Pacarku dan Adiknya

      Delete
    2. Gadis Asia Cantik Putih Mulus Toket Gede Meki Tembem,Foto Telanjang Bugil di Kolam Renang

      Cerita Seks Ngentot dengan Tetangga Baruku Yang Putih Mulus dan Bahenol,Foto Sex Hot Model Baby Juwita

      Gambar Skandal Isteri Dengan Boss Bogel Hot Tetek Besar Gambar Tudung Tetek Kecil Cipap Ketat

      Kisah Sek bersama Janda Muda Di kota Bandung @ Nikmatin Susu Montok Mbak Lina Dan Mbak Wati

      Cerita Sex Tante Kos Bernama Rita Paling Hot Foto Bugil Telanjang Dewi Cinta Tanpa Sensor Laris Manis di Internet

      Mulusnya Susu ini siap untuk di emut, info cewek telanjang yang mau ngentot memek,Cream obat pemutih wajah Alami - Permanen - aman

      Gambar Awek Bikini Bogel Tetek Besar Erna Pamer Toket Pake Seragam Sma Lalu Ngentot

      Video Anak Smp Mesama Pacarnya Diruang Tamu,Cewek Suka Tampil Bugil Depan Cermin

      Ameri Ichinose : 50 Foto Bugil Bintang Baru Porno Jepan...Mulussss,Koleksi cewek Lagi Garuk Memek Di Tempet Umum... Kagak Sadar

      Tiga Saudara : Pose Hot Bugil Pamerin Memek Sambil Cuci Mobil..berbusa - busa.Foto Sexy Tamara Bleszynski Pakai Baju Hitam

      Pose Hot Abg Sma Bugil : Lagi Pamerin Susu & Memek..Kelakuan Binal,Video Live : Ngentot Abg Bertudung Yang Liar ..Maen Diatas Kursi Kuno

      Ass Point Fuck] Photo Ngentot Hot : Adegan photo Abg Saat Dientot..meringis keenakan Gan,Download Video Porno Angel Lelga Full 3gp

      Photo : Indonesian Umbrella Girls Collection, Luuuaarrrrrr biaassaaa,Download Video Porno Jenifer Duhn Terlengkap 3gp

      Foto Hot Tenty Kamal for Popular Magazine,Rupa ini Perkerja Mas 5 Bintang ... Amat Memaluka

      Foto HOT Cewek LESBIAN Sumpah HOT Banget Gan,Cara Memperbesar Penis Dengan Vakum Penis Tarik Sport

      Delete
    3. Cerita yang sangat menarik admin.. pengalaman sendiri ke?.
      Tumpang Iklan

      Memang jadi tuan..
      Lepas 3 bulan jadi besar dan panjang..
      Isteri saya kata geram dia tengok hah..
      Rasa macam nak makan..
      Makan benda sedap.. sapa tak nak kan?
      Hahahha

      >>>Enlarge XL Malaysia-Besarkan Zakar dan Panjangkan Zakar Semula Jadi! <<<

      Delete
  2. Kalau ada janda gersang atau datin hubungi saya,saya akan bagi kepuasan. Dekat anda
    0174543068

    ReplyDelete
  3. I'm Sonja McDonell, lesbian, 23, Swiss Airlines Stewardess With 13 cities overseas, very tender with much fantasies at emergency cases in my beloved job. Lesbian sex is an established part in the worlwide society since the early 1900. We've some cells in our brains in a young age, wich so called normal girls don't have. These cells become active during the early puberty, mostly with ~ 12 yo, depending on the countries. They can never be erased & it's important to keep them active for a healthy life. 1 of the recommendations in the Internet is to masturbate & to make our clitoris always stiff in a young age, to make it longer. Sex in Indonesia before being married is a shame, especially, when girls do it together. I had some discussions with girls & also married women Jakarta & Medan & all, except one, the 27 yo Indonesian airlines stewardess Sawati in a Soekarno airport restaurant confirmed it me. She has only opportunities in her foreign towns & mostly in Bangkok & Rio de Janeiro. I cannot belive it, because sexual relations are a part of the nature & it's implanted by our god & Allah. Which is your meaning? Thx in advance for your answer.
    Regards
    Sonja (sonjamcdonell@yahoo.com)

    ReplyDelete